X

עדי אשכנזי והשחקנית גל מלכה חוגגות עם בכירי מליסרון בקניון הגדול בפתח תקוה

בכירי קבוצת מליסרון, בראשם אופיר שריד – מנכ"ל קבוצת מליסרון, עומר אוגולניק – מנכ"ל קניוני עופר ונעמי סימן טוב – מנכ"ל עופר הקניון הגדול, השיקו יחד עם אושיות אופנה, משפעניות רשת וסלבס מובילים, פתיחת 7 חנויות חדשות של המותגים הבינלאומים והמקומיים בקניון הגדול בפ"ת.

מימין נעמי סימן טוב עומר אורולניק ועדי אשכנזי בקניון הגדול פ"ת
צילום אסף לב

מליסרון, שתשקיע 65 מיליון ₪ בשדרוג, שיפוץ ופתיחת חנויות חדשות בקניון, בניהם: ZARA, CALZEDONIA, NARS, INTIMISSI, ORIGINAL'S, RAZILI, חשפה באירוע את החנויות, שגולת הכותרת: פתיחת חנות הדגל הגדולה ביותר בישראל של ZARA שנפתחה על שטח של – 3,500 מ"ר המתפרסים על קומה אחת. זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות וכמו כן פתחה לראשונה בישראל מחלקת תינוקות.

עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר פתח את האירוע ואמר: "עופר הקניון הגדול בפ"ת הוא קניון עוצמתי מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדויק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומיים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת״. לדבריו: "אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חווית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר".

נעמי סימן טוב מנכל עופר הקניון הגדול ועדי אשכנזי צילום אסף לב

נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול חתמה את האירוע ואמרה: "אנו שמחים על הבחירה של מותגים בינלאומיים ומקומיים לפתוח בקניון הגדול את חנות הדגל שלהם, דוגמת ZARA שבחרה לפתוח אצלנו את הסניף הגדול ביותר בישראל. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים.״

עוד הגיעו לאירוע: השחקנית גל מלכה, הנמצאת בחודש השביעי להריונה, שסיפרה שהיא ובעלה בן רובין מצפים לתינוקת, ומיד לאחר הטקס נצפתה במחלקת התינוקות בזארה בוחרת בגדים לבייבי. גם השחקנית והפרזנטורית של קניוני עופר עדי אשכנזי הגיעה לאירוע, וניצלה את הזמן לעשות שופינג לקיץ….

עדי ישראלי:
Related Post