X

סרט מתח חדש בבתי הקולנוע: שלוש שניות THE INFORMER

פיט קוסלו הוא עבריין משוקם שהקים משפחה ולוחם ביחידה קרבית. הוא נשלח על ידי סוכני אפ.בי.איי לחדור לשורות כנופיה פולנית של סוחרי סמים הפועלת בניו יורק. אם יעמוד במשימה ויספק את המידע הדרוש להם, מובטח לו שההליכים המשפטים נגדו יתבטלו, הליך השיקום יסתיים והוא יהפוך לאדם חופשי.

הוא חוזר לתוך הכלא שבו שהה כעבריין לפני מספר שנים תחת זהות חדשה ומנסה להתיידד עם אנשי הכנופיה. בעוד הוא מגלה על עסקה גדולה שמתעתדת להתבצע, הפולנים מתחילים לחשוד בו כסוכן סמוי..

ארה"ב. 2019. 113 דקות. דובר אנגלית, מתורגם לעברית.  מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג.

יוצרי הסרט The Filmmakers

במאי אנדריאה די סטפנו Andrea Di Stefano תסריטאים מאט קוק Matt Cook

אנדריאה די סטפנו 'Andrea Di Stefano רואן ג'ופה Rowan Joffe

מבוסס על רומן מאת: אנדרס רוסלנד 'Anders Roslund  ביורג הלסטרום Börge Hellström

צלם: דניאל כץ 'Daniel Katz  מעצב אמנותי מארק סקרוטון Mark Scruton

השחקנים The Cast

פיט קוסלו ג'ואל קינמן 'Joel Kinnaman  וילקוקס רוזמונד פייק Rosamund Pike

מונטגומרי קלייב אוון Clive Owen , סופיה אנה דה ארמס 'Ana de Armas

גרנס קומון Common , סלוויט סם ספרואל Sam Spruell

אודות הבמאי והשחקנים

הבמאי אנדריאה די סטפנו  שחקן ובמאי איטלקי. שיחק בסרטים כמו "חיי פיי", "לאכול להתפלל לאהוב" ו"NINE". הופיע בסרטיהם של הבמאים מרקו בלוקיו ("הנסיך מהמבורג"), ג'וליאן שנאבל ("לפני שהלילה יורד"), מייק פיגיס ("הוטל") ופרזן אוזפטק ("לב קדוש") ביים את הסרט "אסקובר – גן עדן אבוד", בכיכובו של בניסיו דל טורו.

ג'ואל קינמן " פיט קוסלו" ,כוכב סדרות הטלוויזיה "בית הקלפים" ."The Killing" ,שיחק בסרטים "יחידת המתאבדים", "רובוקופ" ו"ילד 44".

רוזמונד פייק " וילקוקס " ,זכתה למועמדות לפרס האוסקר עבור תפקידה בסרט "נעלמת". גילמה השנה את צלמת המלחמה הנודעת מרי קולבין בסרט "מלחמה פרטית", וקיבלה עבור הופעתה את הביקורות הטובות ביותר בקריירה שלה. בשנים האחרונות היא ככבה בשוברי קופות אמריקאיים כמו "ג'ק קיצר" ו"זעם הטיטאנים" ויצירות עצמאיות מדוברות כמו המערבון "אויבים", הדרמה הפוליטית "3 ימים באנטבה" והמותחן הקצבי "המגשר".

קלייב אוון " מונטגומרי " , זכה למועמדות לפרס האוסקר עבור הופעתו בסרט "קרוב יותר", ולשלושה מועמדויות לפרסי גלובוס הזהב עבור תפקידיו בסדרת הטלוויזיה "The Knick" וסרט הטלוויזיה "המינגוויי וגלהורן". כיכב ב"האיש שבפנים", "עיר החטאים", "לירות כדי להרוג", "הילדים של מחר", "מחיר הבגידה", "משחק כפול", "להתחיל מחדש", "יחידה עילית", "אמון" ו"קשרי דם".

אנה דה ארמס " סופיה " , דוגמנית ושחקנית קובנית שהופיעה לצדו של ראיין גוסלינג בהפקת הענק "בלייד ראנר 2049" ובסרטים כמו "אוברדרייב", "דפיקה בדלת" ו"כלבי מלחמה".

עדי ישראלי:
Related Post