X

סרום לילה – ויטמין C הסרום לילה הראשון נגד פיגמנטציה מבית גרנייה!

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת ויטמין C, ומשיק לראשונה סרום ויטמין C– ללילה, המסייע בהבהרת כתמי עור, החלקת העור והענקת זוהר .

לסרום תפקיד חשוב בטיפוח עור הפנים; הסרום מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות הנמרח מעליו, כי הוא אוגר את הלחות לשכבות העמוקות יותר של העור ומספק לעור הזנה מרוכזת.

סרום לילה ויטמין סי מבית גרנייה
מחיר מומלץ לצרכן 65שח
מחיר השקה 55שח צילום יחצ חול

לאחר 3 שנים של מחקר מדעי, מעבדות גרנייה השיגו פריצת דרך אמיתית ומשיקים את סרום לילה ויטמין *C: פורמולה יציבה בעלת 10% ויטמין C טהור . ויטמין סי  C טהור מהווה רכיב פעיל במיוחד בצורתו הטהורה ביותר וידוע כנלחם במראה עור עמום, כמסייע בהעצמת המראה הזוהר של עור הפנים, הודות לנוגדי החמצון שיש בו. בנוסף, הסרום מכיל חומצה היאלורונית הידוע כרכיב פעיל המסייע בהזנה והחלקת העור.

יעילות מוכחת!

לאחר שימוש של סרום לילה, העור ייראה חלק, גמיש ונינוח. לאחר 3 לילות – ייראה זוהר, בריא ובעל מראה כללי משופר ולאחר חודשיים – הוכח כיעיל בהענקת מראה עור זוהר ושיפור ניכר במראה הקמטים.

*ויטמין C = נגזרת ויטמין C |  ** על בסיס מחקר שנעשה על 74 אנשים, התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם

*** מבחן ניקוד לאחר שימוש של 8 שבועות בקרב 74 נבדקים

הוראות שימוש:  בכל לילה יש לטפטף 3-4 טיפות ולמרוח על עור פנים וצוואר נקיים. לגימור מושלם יש למרוח קרם פנים לאחר המריחה. יש להשתמש בשילוב עם תכשיר בעל מקדם הגנה 15SPF לפחות.

גרנייה מתחייב ל"יופי ירוק" (GREEN BEAUTY):

מקורות סולידריים יותר, פורמולות ירוקות יותר, אריזות יותר אקולוגיות, שימוש רב יותר באנרגיות מתחדשות. יותר פעילויות להיאבק בזיהום פלסטיק. מאז 1989 המותג גרנייה מחויב לפעול לעולם ללא ניסויים בבע"ח.

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪   מחיר השקה: 55 ₪  

את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם @garnier_il

עדי ישראלי:
Related Post