X

ספר חדש: ברקודה לארוחת בוקר…

במפגש מקרי בלב הקאריביים פוגשת אליענה, עיתונאית ישראלית וגרושתו של פוליטיקאי מפורסם, את גארי, רופא אמריקאי שנטש את חיי הבורגנות כדי לחיות על ספינה ולחצות אוקיינוסים. גארי מציע לה את הדרך שלא נבחרה, ואליענה, שבאה מקצה אחר של העולם ושל החיים, לא מחמיצה את מה שהחל כהרפתקה ונמשך במסע לגילוי עצמי, עד להיותה אישה אחרת.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

אך בעוד גארי ואליענה נאבקים לממש את אהבתם, מתרחש אירוע בלתי צפוי ומטיל אימה, המטלטל את מסעם המשותף ומשליך אותם מן הגאות אל השפל. האם אהבתם תוכל לשרוד? והאם הזמן והגורל המתעתעים גוזלים את השנים, או גם מעניקים לנו את מתנות החיים?

עטיפת הספר בהוצאת אגם

"ברקודה לארוחת בוקר" מספר על אהבה גדולה החוצה יבשות וימים, ומוביל את הקורא לנופים אקזוטיים, לסצנות ארוטיות ולתשוקה מהפנטת, אך גם למהפכי החיים ונפתוליהם, לטעויות אנוש מרות ולהכרה כי "יש סיפורי אהבה שמגיעים אל סופם, אבל לא נגמרים."

כמו חלק מספריה הקודמים של עמליה ארגמן ברנע, שהאירו חוויות ומצבים מחייה הסוערים ומלאי התהפוכות, "ברקודה לארוחת בוקר" נכתב בהשראת סיפור אמיתי של הסופרת: רומן שהתרחש בעברה הלא רחוק, במהלך אחת מנסיעותיה מעבר לים במסגרת עבודתה כעיתונאית, שקיבל לבוש ספרותי מובהק של רומן אהבה ומסע.

עמליה ארגמן ברנע, עיתונאית וסופרת, הייתה כתבת בכירה בידיעות אחרונות. הספר הינו ספרה העשירי, וקדמו לו ספרי שירה, ספרי ילדים, ממואר מבית אמא, וביוגרפיה עיתונאית – הספר "ללכת שבי" (בשיתוף עם אהרן ברנע) שזכה לעשרות אלפי קוראים בארץ ובעולם.

208 עמודים |  96 ש"ח

דן ליאורי:
Related Post