X

סמנכ"לית בתי חולים של כללית: כרמל בי"ח מצטיין

סמנכ"לית חטיבת בתי חולים של כללית ד"ר אורלי ווינשטיין בליווי בכירי החטיבה היגיע לביקור מקצועי בביה"ח כרמל. ד"ר ווינשטיין שמעה ממנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג ומחברי הנהלת ביה"ח סקירה מקיפה על תוכניות ביה"ח לתקופה הקרובה ועל היערכות ותוכניות ביה"ח לקראת המעבר הגדול של כרמל לביה"ח החדש בק.אתא.

הצוות עם דר ראובן קידר בסיור בחדרי הלידה צילומים: אלי דדון

ד"ר גולדברג ציין כי למרות שאנחנו בשנת מלחמה לא רגילה ולא קלה, אנחנו מחויבים להמשיך ולחזק את השגרה. ד"ר גולדברג דיבר על חיזוק והטמעת טכנולוגיות כירורגיות   חדשות ועל בניית כוח אדם חדש בראיית גדילה ומעבר לביה"ח החדש בק.אתא.

המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל דורי בז'רנו הציג את תוכניות הפיתוח המתקדמות של ביה"ח הכוללות ההיערכות להפעלת מכון ה- PET סיטי ברבעון הראשון של השנה, חדר צנתורים שלישי, תוכניות ליחידת שבץ במחלקה הנוירולוגית, קידום יחידת אשפוז
המטו-אונקולוגית, הרחבה ופיתוח יחידת פה ולסת, ותוכניות פיתוח נוספות.

הסמנכ"לית ד"ר ווינשטיין יחד עם צוותה שמעו והתרשמו מהצגת תוכניות ופרויקטים מרשימים בכרמל בהם: צמיחת המכון הגנטי, פרויקט " שחרור דיגיטלי " , פרויקטים זוכים מתחרות הבירו-קאט הייחודית של כרמל בהם פרויקט "תזונה ברצף" שנעשה בשת"פ מוצלח עם מחוז חיפה, ופרויקט רישום מחשובי למרשמים ייעודים.
בנוסף הם שמעו ונחשפו לפרויקטים מיוחדים בחטיבת הסיעוד המובילה של כרמל בהם, פרויקט תקשורת במעברים של יחידת אם עובר, ליווי רגשי מיוחד בפגייה, ושמעו על פעילותה של אחות קלינית ייעודית ביחידה לטיפול בסוכרת.

ד"ר ווינשטיין שמעה על מרכז החדשנות המצטיין של כרמל, וצפתה במצגת מרתקת על פעילות חלוצית של צוות חוסן ייחודי בפרויקט שמירה על מרקם החיים המשותף יהודים ערבים במרחב העבודה של ביה"ח.

הסמנכ"לית ד"ר ווינשטיין

במהלך היום יצאה ד"ר וויינשטיין וצוותה לסיור מרתק במחלקות ביה"ח השונות, היא סיירה ונפגשה עם צוותי חדר הלידה והפגייה, התרשמה מהבינוי המרשים והתחדשות במחלקה הנוירולוגית, שמעה על ההתפתחות הגדולה במכון הדימות וצפתה בפעילות המרשימה של מכון ה MRI . היא סיירה גם ביחידת האשפוז ההמטולוגי ונפגשה לשולחן עגול עם מנהלי מחלקות מובילים בביה"ח כדי לשמוע מהם על צרכים ותוכניות לעתיד.

לביקור החטיבה בכרמל הצטרפה גם ריקי זטלנד האחות הראשית החדשה של כללית שזהו יומה הראשון בתפקיד, והיא זכתה לחיבוק וזר פרחים צבעוני עם כניסתה לתפקיד ממנהלת הסיעוד של כרמל אהובה טל.

בסיום היום הודה ד"ר גולדברג לד"ר וויינשטיין ולצוות הנהלת החטיבה על הביקור בכרמל  ועל העזרה העוצמתית לאורך כל השנה.

ד"ר ווינשטיין סיכמה את יום הביקור בכרמל ואמרה, " כרמל הוא בי"ח מיוחד עם שאר רוח נהדר, יש כאן מצוינות ואיכות מדהימה לאורך כל שדרת ביה"ח. אני מבקשת לומר לכם תודה מיוחדת על ההירתמות המיוחדת של כל צוותי כרמל במלחמה לעזרה בלתי פוסקת בביה"ח סורוקה באילת ובכל מקום בו התבקשתם לעזור. בשמי, בשם הכללית ובשם כל הפצועים תודה לכם מכל הלב ".

עדי ישראלי:
Related Post