צריכים אולם לאירוע? מחפשים דירה חדשה? אולי אתם בכלל נמצאים בצד השני שמעוניין במכירה של נכס או בהצגתו לקהל הרחב? סיור וירטואלי הוא הדרך לראות או להראות נכסים כאלו, להתרשם גם מהפינות הצדדיות ביותר שלהם ולגבש החלטה האם לקדם את תהליך המכירה או ההשכרה.
את כל זה כמובן, ניתן לעשות מבלי לצאת מהבית או לעזוב את מקום העבודה, בלי לקבוע זמן מיוחד ובלי להתאמץ. גם עם הקפה של הבוקר או בזמן הפנוי, אפשר פשוט להיכנס לאתר האינטרנט או הרשת החברתית בה נמצא הלינק הייעודי, ולצאת לסיור בנכס שמעניין אתכם.
יתרונות לצילום סיור וירטואלי
מכירת נכסים היא אתגר של ממש, תהליך ממושך ומורכב שלעתים מתפוצץ מסיבות שונות. אדם המעוניין לרכוש נכס יבחן אותו לעומק וירצה לראות כל פרט על מנת לגבש החלטה, ובעיקר אם מדובר בנכס שממוקם בפריפריה ולא במיקום מרכזי. סיור וירטואלי בעצם מקרב את הלקוחות הפוטנציאליים והמתלבטים לנכס, ומאפשר להם לראות אותו לפרטי פרטים מבלי לצאת מהבית ולהגיע במיוחד. המשמעות היא שגם אם היו להם ספקות, כעת יש סיכוי שיתרשמו דווקא לחיוב. מלבד זאת, יש לסיורים הוירטואליים עוד כמה יתרונות:
- עבור המוכר – כמה פעמים יצא לכם לקבוע פגישה בנכס עם לקוח פוטנציאלי, שאיחר בחצי שעה או החליט להבריז ברגע האחרון ולבזבז לכם את הזמן? כשהסיור הוא וירטואלי, הלקוח יכול לצאת לסיור מבלי להגיע למקום ולהיות תלוי בכם. בלחיצה פשוטה על לינק, יוכל להתעמק בנכס עד לפרטים הקטנים ביותר. במידה ויהיה מעוניין, יוכל ליצור קשר עמכם ולקדם את התהליכים.
- עבור הלקוח – הרי לא תמיד יש זמן לקבוע זמן ולהגיע במיוחד לפגישה בנכס שייתכן מאוד שתגלו שהוא בכלל לא מה שחשבתם. כדי לא להתאכזב, עדיף לנצל את האפשרות ולראות קודם כל את הנכס באמצעות הסיור הוירטואלי המאפשר לכם לראות איך הנכס בנוי, מהו גודלו, האם הוא באמת מתאים לכם – ורק אז להחליט האם הגיע פיזית למקום.
- להדגיש את הדברים הטובים – חברה העוסקת בהפקת סיור וירטואלי תעשה הכל על מנת להציג את הנכס בצורה המחמיאה לו ביותר, תדגיש את המעלות שלו ואת האטרקטיביות שלו עבור הלקוח. זה לא סותר את האמינות חלילה, שכן הלקוח הפוטנציאלי הסקרן יוכל עדיין לצפות בכל הפינות במקום, אך להתרשם אף יותר מהמעלות שלו.
הכי חשוב שבסופו של דבר כולם מרוצים
היתרון הגדול ביותר של סיור וירטואלי בנכס טמון בעובדה שבזכותו, כולם מרוצים – הלקוחות יכולים לבחון את הנכס ולקבל רושם ראשוני אמיתי לפני שהם מגיעים למקום בעצמם (ובחלק מהמקרים מתאכזבים), והמוכרים יכולים להיות רגועים ולדעת שאלו שקובעים איתם פגישות, יש סיכוי גבוה יותר שירצו גם לקדם את תהליך הרכישה.