X

סידני סוויני נבחרה לשגרירה הבינלאומית של מותג היוקרה לשיער:Kérastase

השחקנית ההוליוודית עם התפקידים האייקוניים,  סידני סוויני,  נבחרה בימים אלה לשגרירה הבינלאומית של מותג היוקרה לשיער:  Kérastase (קרסטס). 

סידני סוויני נחשבת לאייקון בינלאומי של נשיות מודרנית, עם הקסם האוניברסלי אשר כבש את ליבם ודמיונם של דור ה-Z ושל דור ה-Y כאחד. היא מגלמת את האישה של קרסטס ביכולת שלה להעז בכל תחומי החיים. כשחקנית ומפיקה, הכישרון והתשוקה שלה, שאין שני להם, הניעו אותה לנסוק לחזית התרבות הפופולרית.       

קרסטס שגרירה סידני סוייני צילום חול

רוסה קאריקו (Rosa Carrico), נשיאת קרסטס העולמית אמרה על הבחירה: "סידני ממגנטת על המסך וגם מחוצה לו, מבחינתי היא חסרת פחד עם התפקידים שהיא בוחרת לגלם, חסרת פחד להיות היא עצמה באופן לא מתנצל עם כישורים ותחומי עניין כה רבים וחסרת פחד עם השיער, היופי והסגנון שלה. היא מדברת אל הקהילות שלה בתשוקה, מיקוד וחוש הומור אשר גורמים לכולם להרגיש שאנחנו מכירים אותה מיד. זו האישה של קרסטס. אישה שמעזה, אישה שמחבקת את המסע שלה".

סידני סוויני מסרה על הבחירה בה: "אני לא מאמינה שאני מצטרפת היום למשפחת קרסטס וכשגרירת המותג העולמית.  עבורי, זה תפקיד ענק לשתף פעולה עם מותג כה איקוני. אני חושבת שיש משהו ביופי להיות יצירתית, להיות אני עצמי ולהאמין בכול מאודי בפעולות ובמעשים שלי."

סידני סוויני היא שחקנית אמריקאית, שחוותה עלייה מטאורית כשחקנית, ופרצה למסך הטלוויזיה עם תפקידים איקוניים בשתיים מהסדרות הרלוונטיות והחשובות ביותר מבחינה תרבותית של זמננו; בעונה הראשונה של סדרת האנתולוגיה "הלוטוס הלבן" ובסדרת הדרמה "אופוריה" של HBO. ההצלחה חסרת התחרות של שתי הסדרות האלו זיכו אותה בשתי מועמדויות לפרס אמי לבידור בפריים-טיים Primetime Emmy באותה השנה, וסימנה אותה כאחת השחקניות הנחשקות והמבוקשות ביותר בעולם. היא חזרה למסך הקולנוע בקומדיה הרומנטית 'רק לא אתה' ובמותחן הפעולה 'מאדאם וב'. בשנת 2024 סידני תמריא לשיאים גבוהים עוד יותר.

סוויני פרצה לראשונה עם  הופעותיה בסדרות הטלוויזיה "הכל על הפנים!", "סיפורה של שפחה", ובמיני-סדרה "חפצים חדים". בשנת 2019, היא שיחקה בסרטו של קוונטין טרנטינו "היו זמנים בהוליווד", ובשנת 2023, גילמה את ריאליטי וינר (אנ') בסרט הדרמה הביוגרפי "ריאליטי" (אנ').

עדי ישראלי:
Related Post