X

סוכות: לראשונה בארץ מתקן ענק "תפוס אותי"

את המתקן המדמה מכונת בובות המוכרת בה משלמים מס' שקלים ואפשר לתפוס על הצבת פרסים, יש בכל קניון ברחבי הארץ….. את השקת מכונת "תפוס אותי" הדומה למה שמכירים רק בגודל של מתקן המשתרע על שטח של  9 מטר מרובע, השיקו בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר.

מדובר במתקן יחיד מסוגו בארץ שזו הפעם הראשונה שפעל בחול המועד סוכות בגרנד קניון חיפה.

פעילות תפוס אותי בעופר גרנד קניון חיפה צילומים לירן גולדבאום

המתקן מיועד לילדים ומבוגרים כאחד ומדמה את מכונת הבובות שכולנו מכירים מהקניונים. רק כשהפעם במקום הצבת האוספת את הבובות, לקוחות הקניון נרתמו לאסוף מתנות מתוך בריכה עם מגוון מתנות שכללה מתנות לגדולים ולקטנים. כולם זכו במתנה ואף אחד לא יצא בידיים ריקות. לדברי ניר ברקן מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה: "הפעילות היתה הצלחה גדולה והזרימה קהל מכל איזור חיפה והצפון".

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בישראל. הקניון משתרע על שטח של כ- 200 אלף מ"ר עם כ- 270 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : זארה, נייקי, ברשקה, מנגו, M&H, אדידס, פול אנד בר, אמריקן איגל, ווי שוז, גולברי, מאניה ג'ינס, טויז אר אס, טוונטי פור סוון, טרקלין חשמל, איי דיגיטל, סבון, אמפוריום, יאנגה, סוורובסקי, פולגת, בוגארט, קפה קפה, פנדורה, אירוקה, טבע נאות, וואו, בודי שופ, צומת ספרים ולאחרונה הצטרפו רשתות הדגל בצפון: נארס, פרפווה, גס ועוד.

זהבה הופמן:
Related Post