X

סדרת ההגנה מהשמש החדשה של ליראק פריז לקיץ 24: מערכת סינון קרני שמש גבוהה – ספקטרום מלא

המותג ליראק פריז משיק לקיץ 24 את סדרת השמש הכוללת מגוון מוצרי הגנה מהשמש עם מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום- Bread Spectrum, המשלבת מסננים אורגניים [UVB + UVA] עם קומפלקס של חומרים פעילים אנטי קרינה כחולה ואינפרא אדום ובכך מעניקה פעולת אנטי אייג'ינג הוליסטית ומונעת סימני הזדקנות: קמטוטים, קמטים, כתמים, צניחת העור. מוצרי סדרת השמש נספגים בקלות, אינם דביקים ומותירים תחושת רעננות.

ליראק פריז סטיק הגנה לפנים מחיר 179 שח צילום אסף לוי

פטנטים של מעבדות ליראק פריז במוצרי הסדרה: מכילים תמצית אצות חומות הממריצה את הסינתזה של GAGs וקולגן ומסייעת במניעת פירוק אלסטין לאנטיאייג'ינג מושלם, מועשרת בתמצית אצות אדומות לשיפור השיזוף ולעור בגוון מחמיא, מכילים שילוב של מסננים אורגניים ופלבונואידים צמחיים למאבק בסימני הזדקנות.

שילוב של פורמולות אורגניות שאינן מכילות אוקטוקרילן, אוקסיבנזון, הומוסלט או אוקטינוקסט. אריזות המוצרים עשויות מ 100% נייר ממוחזר.

הסדרה כוללת: קרם הגנה לפנים ותחליב הגנה לגוף 30SPF ו-50SPF וגולת הכותרת: סטיק הגנה לפנים + 50SPF ושמן גוף חושני הגנה 30SPF.

סטיק הגנה לפנים- + 50SPF מציע הגנה גבוהה במיוחד לפנים ואזורים רגישים כמו: צלקות, שומות וקעקועים בצורת סטיק מוצק -נוח ביותר לנשיאה, ניתן להכניס בכל כיס, תיק איפור ועוד לשימוש קל ונוח בתנועה סיבובית, אין צורך להשתמש באצבעות כדי למרוח ולכן לא מלכלך ושומר על היגיינה גבוהה של עור הפנים, מתאים מאוד לגברים ולנשים, מרקם קליל ונוח, מריחה קלה ואחידה.

קוקלציית שמש ליראק פריז
צילום יחצ

שמן גוף חושני 30SPF – שמן גוף משפר, מאיר ומעמיק את השיזוף בזמן השיזוף, נעים למגע ומעניק לעור גימור משיי ולא דביק. ניחוח נעים עם תווים רעננים וממכרים של ריח אקזוטי. מכיל שלישיית שמנים צמחיים (מקדמיה, חוחובה וחמניות) מועשרת בחומצות שומן, ויטמין E, אומגה 6 ו-9 לפעולה משופרת על העור.

הגנה מהשמש לפנים: קרם הגנה: 30SPF ו-+ 50 SPF מעניק הגנה עילית עבור הפנים והצוואר ואנטי אייג'ינג, הגברת ההגנה הטבעית בעור, העמקת צבע השיזוף, הפחתת הרגישות לשמש והשארת עור יפה בגוון ברונזה. מרקם נוזלי קליל עם גימור קטיפתי מושלם ללא סימנים לבנים.

הגנה מהשמש לגוף: תחליבי הגנה 30SPF ו -+ 50SPF בצורת תרסיס, על מנת לאפשר צבע שיזוף, פטנט ליראק פריז- הפורמולה מועשרת בתמצית אצות אדומות לשיפור השיזוף ולעור בגוון מחמיא. המרקם הנמס חודר במהירות לעור ומציע גימור בלתי נראה, ללא סימנים לבנים וללא שומניות וממצק את העור.

מחיר: סטיק הגנה לפנים – 179 ₪ שמן גוף חושני- 219 ₪ (100 מ"ל)

קרם הגנה לפנים – 199 ₪ (40 מ"ל) תחליבי הגנה מהשמש לגוף- 219 ₪ ( 100 מ"ל)

ובאתרים: ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

www.lierac.co.il

עדי ישראלי:
Related Post