X

סאן דור מקבוצת אל על מחדשת את הטיסות לפורטו שבפורטוגל

לאחר שהוסיפה 2 קווים חדשים לאיי יוון – קפלוניה וכרתים ( סיטיה), סאן דור מקבוצת אל על מעדכנת היום (ד׳), על חידוש טיסותיה לפורטו שבפורטוגל. פתיחת הקו מחדש מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על לאחרונה עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת שניים ממטוסיה.

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לפורטו, בימי שני ורביעי, שיתווספו לעד 6 טיסות שבועיות שאל על מפעילה לליסבון שבפורטוגל, מה שיאפשר גמישות בהזמנת החופשה עם אפשרות לשילוב בין היעדים. הטיסה הראשונה תמריא ב-24 ביוני 2024. הכרטיסים יהיו זמינים למכירה באתר אל על ואצל סוכני המכירות ומחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב יחל ב-389$ לכרטיס LITE.  חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על נהנים מצבירה ומימוש של נקודות גם בטיסות סאן דור.

לפני מספר חודשים נאלצה סאן דור להתאים את לוח טיסותיה ולבטל את הקו לפורטו, וזאת בעקבות מחסור במטוסים חכורים עקב הימשכות הלחימה והשפעתה על שוק התעופה.  כעת, הודות לחתימה על ההסכם מול חברת Klasjet, סאן דור מחזירה את היעד האהוב ללוח טיסותיה לקיץ 2024 ופותחת למכירה את היעד.

החברה תאפשר לכלל הלקוחות שטיסתם שונתה מפורטו לליסבון, לשנות בחזרה את טיסתם ליעד המקורי (פורטו), ללא תוספת במחיר. פורטו היא העיר השנייה בגודלה בפורטוגל אחרי ליסבון, ומציעה חופשה אורבנית המשלבת בין היסטוריה, קולינריה משובחת וחיי לילה.

לוח הטיסות של סאן לקיץ 2024  כולל את היעדים: רודוס, סלוניקי, קפלוניה וכרתים  (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו) וקישינב (מולדובה).

לדברי גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "פורטו הוא יעד אהוב על הציבור הישראלי ואנחנו שמחים על האפשרות להשיבו ללוח  הטיסות שלנו, כבר בקיץ הקרוב. כחברת הבת  של קבוצת אל על, אנו מציעים שילוב בין טיסות אל על לליסבון לטיסות סאן דור וכך לקוחותינו יכולים לחוות את כל מה שיש לפורטוגל להציע. אנו ממשיכים לפעול לטובת הרחבת מפת היעדים והגדלת היצע המושבים בהתאם לביקושים".

זהבה הופמן:
Related Post