X

נתינה של מלאכים: מה תרמה משפחת אנג'ל לרמב"ם?

אודי אנג'ל, הינו איש עסקים בינלאומי המכהן כיום כיו"ר קבוצת האחזקות XT, הפעילה בעיקר בתחומי הספנות וההייטק.
הקשר של אנג'ל בית החולים רמב"ם החל עוד בשנת 2007 כאשר רתם את איש העסקים סמי עופר ז"ל לתמוך ברמב"ם, ביוזמה האסטרטגית של הקמת בית החולים התת קרקעי הממוגן שלימים נקרא על שמו. זה למעלה מעשור שאנג'ל הינו חבר אמת של בית החולים והפך לאחד התורמים המשמעותיים ביותר של המרכז הרפואי.

אודי אנגל ומשפחתו עם פרופ' הלברטל ופרופ' ביאר צילום הקריה הרפואית רמב"ם

לאורך השנים תמך אנג'ל במספר גדול של מיזמים ופרויקטים ברמב"ם ביניהם: תרומות למערכים ההמטולוגי, האונקולוגי והאורתופדי, למחלקת אונקולוגית ילדים, לפגיה, למערך היולדות ועוד.

בשנת 2015 תרמו אנג'ל ואחיו אמנון ואבי להקמת מרפאה טרום-ניתוחית, שירות חדש שהוקם ברמב"ם עבור מטופלי האגף הכירורגי, המרכז במקום אחד את כל המומחים והפעולות שיש לבצע לפני כניסה לניתוח. ילדי משפחת אנג'ל שבחרו להנציח את זכר הוריהם, רפאל ורוז ז"ל, קראו את המרפאה על שמם.

במהלך תקופת המאבק בנגיף קורונה, תרם אנג'ל רבות לפעילות בית החולים באמצעות מימון רכישת ציוד רפואי קריטי ומציל חיים. התרומה שסייעה רבות לצוותים הרפואיים, אפשרה להם להתמקד בהצלת חיי המטופלים שהגיעו לרמב"ם מכל הארץ.

לאחרונה, תרם אנג'ל מיליוני שקלים לרמב"ם וכהוקרה על כך נבחר מכון ה-MRI המחודש להיקרא על שם רוז ורפאל רם אנג'ל. במהלך שיפוץ המכון ישודרגו כל השטחים הציבורים של המכון תוך שימת דגש על נגישות מוגברת לאוכלוסיות בעלות מוגבלויות שונות.

את הטקס הנחתה ד"ר איילת ערן, מנהלת מכון ה-MRI, והשתתפו בו ד"ר ענת כרם אנג'ל, אודי אנג'ל שנשא דברים בשם המשפחה ואחיו של אודי, אמנון ואבי אנג'ל. בטקס נרשמה נוכחות מרשימה של בני משפחה וחברים רבים, אשר הצפינו כדי להשתתף בטקס המרגש. יחד איתם נכח גם פרופ' מיקי הלברטל, מנהל בית החולים, פרופ' רפי ביאר, נשיא האגודות הבינלאומיות , ד"ר אסתי גולן, מנהלת מחלקת קשרי חוץ, גיוס משאבים ופיתוח אסטרטגי, ד"ר ענת איליביצקי מנהלת מכון הדימות ברמב"ם וצוות בית החולים.

אודי אנגל ומשפחתו ליד צוות רמב"ם ופרופ' הלברטל צילום הקריה הרפואית רמב"ם

פרופ' הלברטל, מנהל רמב"ם: "אנחנו עושים את הדברים מתוך שליחות לתושבי הצפון, אנחנו עוסקים במתן פתרונות ולא בבעיות, זו המחויבות שלנו, מחויבות אותה אנחנו יכולים להביא לידי ביטוי באמצעות חברים אמיתיים לכל אורך הדרך. אודי הוא חבר קרוב של בית החולים. היום מציינים בעולם את יום האהבה, מה שהופך את האהבה שלנו לאודי, ואת האהבה של אודי לרמב"ם לכה מיוחדת".

ד"ר ענת איליביצקי, מנהלת מכון דימות: "שיתוף הפעולה שלנו עם אוניברסיטת חיפה, יושב על יסודות מוצקים. למעשה מכון ה-MRI יושב בצומת בין רפואה, בריאות, מדע ומחקר. שדרוג המכון הנו מסע שהתאפשר להגשים בזכות משפחת אנג'ל. באמצעות המכון נוכל כעת להרחיב את טווח הפעילות, השירותים והזמינות לרווחת תושבי הצפון. זו ההזדמנות שלנו להודות על השותפות ארוכת השנים לדרך, עם הרבה אהבה ונתינה".

אודי אנג'ל חתם את הדברים לאחר שסקר בחיוך את כל המעללים הרפואיים בהם נשזרה דרכה של הקריה הרפואית בכל צומת בחייו, דרך הוריו, דרכו, משפחתו וילדיו אשר נולדו ברמב"ם. הוא ציין: "הורי אהבו את חיפה בכל מאודם. בשם אחיי אני מודה לכם על ההזדמנות להנציח את הורי ופועלם בפרויקט חשוב זה".

דן ליאורי:
Related Post