X

נשר: קהילה תומכת

קהילה תומכת בנשר

העמותה למען הקשיש בנשר בשיתוף עם המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה, עושים לילות כימים בכדי לדאוג לגמלאי העיר. בשבוע האחרון, "הקהילה תומכת" המופעלת על ידי העמותה לקשיש הוציאה 85 מחבריה למסעדת "בסרסביה" שם חיכתה להם ארוחת צהריים איכותית וטעימה בסגנון רומני, והזמר "אלק השוודי", שהרקיד ושימח את החברים.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

מנכ"ל העמותה למען הקשיש בנשר, רובי אברמוביץ, הזמין השבוע את גמלאי העיר שעדיין לא הצטרפו לקהילה התומכת של נשר להצטרף בהקדם.

קהילה תומכת היא תכנית ייחודית המספקת מענה לצרכיהם של קשישים המעדיפים להמשיך ולהתגורר בביתם ובסביבתם המוכרת. הקהילה התומכת מספקת לחבריה מגוון שירותים המבטיחים להם איכות חיים, ביטחון ועצמאות.

שירותים אלה כוללים בין היתר: שירותי אב קהילה – אדם המכיר את כל חברי הקהילה התומכת וזמין 24 שעות לכל קריאה מצד החברים. אב קהילה זה אחראי לבצע ביקורים בבתי הקשישים לדאוג לשלומם וצרכיהם, לבצע תיקונים קלים בבתיהם או לחלופין לדאוג להזמין איש מקצוע בתחום הנדרש ופיקוח על עבודתו ועלותו.

לחצן מצוקה – חברי הקהילה מקבלים מוקד מצוקה ולחצן מצוקה לעת חירום. ובזמן אמת בלחיצת כפתור נוצר קשר עם מוקד המקושר עם שירותים רפואיים, כיבוי אש ומשטרה. שירותים רפואיים – לרשות החברים בקהילה התומכת עומדים מגוון שירותים רפואיים, וביניהם: הזמנת רופא לביקור בית במחיר סמלי, הזמנת אמבולנס במקרה חירום או קבלת יעוץ רפואי.

לצד כל זאת זוכים חברי הקהילה גם לפעילות חברתית מגוונת הכוללת בין היתר טיולים ומפגשים חברתיים.

צילום: איתן שחם

עדי ישראלי:
Related Post