X

נשר חגגה עדלאידע מהסרטים…

עדליאדע

 כמיטב המסורת חגגה העיר נשר את חג הפורים בתהלוכת ענק, עם שלל מיצגים, הופעות ותחפושות. אלפים מתושבי העיר נשר ויישובי הסביבה השתתפו בתהלוכת העדלאידע של נשר.

העדלאידע בנשר היא מסורת שנמשכת כבר למעלה משני עשורים וידועה כעדלאידע הגדולה ביותר באזור חיפה. השנה העדלאידע היתה בסימן "עדלאידע מהסרטים" ברוח סרטים לאורך השנים. את התהלוכה הוביל ראש העיר.

ראש העיר בחגיגות העדלאידע

 תהלוכת העדלאידע יצאה מהמרכז המסחרי באורן הכרמל ועשתה את דרכה לאורך רחוב צה"ל לכיוון רחבת היכל התרבות, הסמוכה לבניין העירייה. התהלוכה הססגונית, כללה מיצגי ענק של בובות אנושיות, הולכי קביים, להטוטנים ומייצגים שונים. בסיום התהלוכה נערך הפנינג ענק ברחבת היכל התרבות עם ביתני פעילות לילדים, דוכני אוכל ודוכני משחק מגוונים, דוכני יצירה, וכן מתנפחים לילדים הקטנטנים. בנוסף התקיימו הופעות של מוזיקה, שירה, ספורט ומחול על טהרת הכישרונות המקומיים והלהקות הייצוגיות של נשר.

ביום שישי, התקיים בפארק נשר-קק"ל אירוע נוסף: "הפורימון" – פרי יוזמתם של תנועות וארגוני הנוער של יחידת הנוער העירונית נשר: המד"צים, שבט "נשרים" של הצופים, ומועצת הנוער. האירוע היה בסימן "המערב הפרוע". שלל הפתעותן: תחנות יצירה ושלל מתקני צופים: ספינת פיראטים, "שור זועם", קרוסלה ועוד.

קרדיט צילום: עיריית נשר.

עדי ישראלי:
Related Post