X

נשר: ההשקעה בבטיחות הביאה להפחתת מספר הנפגעים בתאונות

צומת המלאכה בר יהודה נשר צילום לרמן

בעיר נשר נרשמה ירידה ניכרת במספר הנפגעים בתאונות דרכים מ-55 נפגעים בשנת 2016 ל-38 נפגעים בלבד במהלך שנת 2017. מדובר על ירידה של כ-30.9%. כך עולה מנתונים שהציגה מפקדת השיטור העירוני בנשר, פקד רויטל בשושה, במהלך ישיבת ועדת האכיפה שהתקיימה השבוע בבניין העירייה.

מנתונים נוספים שהציגה נציגת המשטרה עולה כי גם מספר התאונות פחת ונרשמה ירידה של 10.7% במספר התאונות בנשר, מ-28 תאונות ב-2016 ל-25 בשנת 2017.

פקד בשושה אמרה כי הירידה במספר הנפגעים ובמספר תאונות הדרכים בעיר מוסברת בעבודת העירייה בצמתים החדשים, התקנת רמזורים והסדרי תנועה שהגבירו את הבטיחות בדרכים.

יש לציין, כי במסגרת פעילותה להגברת הבטיחות בדרכים, השלימה עיריית נשר במהלך 2017 פרויקטים רבים בתחומי התחבורה והבטיחות, ביניהם הסדרת הצמתים: ישורון – בר יהודה, דרך משה – בר יהודה, המלאכה – בר יהודה והכיכר החדשה: חבצלת –צה"ל – ציון, המעידים על החשיבות שמייחסת העירייה לבטיחות בדרכים ולביטחון התושבים.

ראש העיר נשר, אבי בינמו, אמר במהלך הישיבה כי  גם העבודות על קו המטרונית לעיר, אשר החלו השנה, יביאו אף הם לשיפור הבטיחות בדרך בר יהודה. בינמו ציין כי עבודות אלו בציר המטרונית יכללו הקמת גשר לכיוון האצטדיון דבר שאף הוא יביא לשיפור הבטיחות בדרכים.

בצילום: צומת המלאכה – בר יהודה בנשר. צילום: איל לרמן / עיריית נשר

זהבה הופמן:
Related Post