X

נשר : ביקור חינוכי מארגנטינה

ביקור אריאל כהן מ ארגנטיהנ AMIAA בביס רבין

ראש מחלקת החינוך ב- AMIA, ארגון הגג של יהודי ארגנטינה, אריאל כהן אימאץ', ביקר בעיר נשר, בבית הספר היסודי "רבין" ובחטיבות הביניים. מטרת הביקור היתה לחזק את הקשר בין הקהילה בנשר לבין הקהילה היהודית בבואנוס איירס, וכן ללמוד על תחום העמיות בבתי הספר בעיר.

בביקור בבית הספר רבין לקחו חלק: מנהלת מחלקת החינוך בעיריית נשר, לוטם קירמאייר, מנהלת בית הספר רבין, חלי חכמה, סגל המורים בבית הספר, רכזת עמיות בבית הספר ד"ר נוגה כוכבי והרב שמחה ליפסקר מחב"ד.

"הביקור עסק בחשיבות הקשר עם יהדות התפוצות ועל מחויבותנו המוסרית לנכסי הרוח של עם ישראל", סיפרה חכמה, "בנוסף, ביקרנו בשיעורים שונים, בהם שיעור מדעים שהתקיים בגינה האקולוגית". חלקו האחרון של הביקור, התקיים בחטיבת הביניים א', שם נפגשו האורחים עם מנהלת החטיבה, גלית תורג'מן, ועמדו מקרוב, על ערכי ביה"ס ועל יחסו לתחום עמיות יהודית.

מנהלת מחלקת החינוך בעיריית נשר, לוטם קירמאייר, סיכמה: "תחושת השייכות לעם היהודי הינה משמעותית ובעלת חשיבות רבה. החינוך לעמיות יהודית אותה מוביל בית ספר רבין מאפשר את חיזוק הקשר והחיבור הרגשי בין תלמידי נשר לבין התלמידים בתפוצות. הפעילות החברתית ותפקידה של הקהילה בחיי היהודים מהווים את הליבה של הקיום היהודי".

בצילום ( מימין לשמאל): לוטם קירמאייר, חלי חכמה, הרב שמחה ליפסקר, אריאל כהן אימאץ', וד"ר נוגה כוכבי.

צילום: בי"ס רבין

עדי ישראלי:
Related Post