X

נשיא ומייסד הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין הלך לעולמו

הרב אקשטיין הלך לעולמו היום בגיל 67 לאחר שלקה בליבו בביתו שבירושלים.

מאז הסמכתו לרבנות על ידי הרב דב סולובייצ'יק זצ"ל, הרב אקשטיין הקדיש את כל חייו לחיזוקה של מדינת ישראל והעם היהודי.

מפעל חייו, הקרן לידידות, סייע בעשורים האחרונים לאוכלוסיות הפגיעות ביותר בחברה הישראלית ובקרב הקהילות היהודיות בעולם. מיליוני בני אדם, להם סייעה הקרן שבנה, חייבים את תודתם לאיש המיוחד הזה.

מורשתו של הרב אקשטיין הייתה בניית הגשרים בין הקהילות הנוצריות אוונגליות בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם לתמיכה ושיתוף פעולה עם מדינת ישראל. מהפירות של מאמציו לאורך ארבעים השנים האחרונות נהנים אזרחי ישראל היום בתיירות, בפריחה הדיפלומטית של ישראל ובתרומה חברתית של מיליארדי שקלים.

עובדי הקרן בארץ ובעולם, מכריו ומוקיריו מרכינים ראש בעצב על לכתו ומבטיחים להמשיך בדרכו למען מדינת ישראל. אנו שולחים את תנחומינו ואהבתנו לאשתו ג'ואל, בנותיו, אמו ונכדיו.

ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות משתתף באבלה של משפחת אקשטיין ומשפחת הקרן לידידות, על פטירתו בטרם עת של נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין.
יו"ר ארגון מנהלי הרווחה, ד"ר שולה מנחם, אמרה כי הרב אקשטיין הפך את הקרן לידידות לידידת אמת של השירותים החברתיים ברשויות המקומיות, באמצעות סיוע מאסיבי לשכבות החלשות הנסמכות על שירותי הרווחה, באמצעות קופות הידידות ואמצעים נוספים. תרומתו לרווחת התושבים ותמיכתו בעובדים הסוציאליים לא תסולא בפז, ואנו נוקיר ונזכור תמיד את הגב ותמיכה מתמדת זו.

"שירותי הרווחה איבדו היום ידיד אמת, שפעל שנים רבות וטובות דרך המפעל המפואר שהקים – הקרן לידידות", אמרה שולה מנחם. יהי זכרו ברוך!

עדי ישראלי:
Related Post