X

נפלה ברחוב חשוך ותפוצה ב-187 אלף שקל

עיריית כרמיאל תפצה אישה שנפלה ברחוב חשוך בסכום של 187,500 שקל. כך נקבע לאחרונה בהסכם פשרה בין עורכי הדין ישר יעקובי ובוריס לויאב, שייצגו את התובעת, לבין העירייה וחברת הביטוח שלה.

לפני כשנתיים, הגישה האשה תביעה נגד העירייה בה טענה כי בשעת ערב, כאשר הלכה ברחוב שעמודי התאורה לא פעלו בו, נפלה ונחבטה בעוצמה. לטענתה, כתוצאה מהנפילה, היא נחבלה בראשה, איבדה את הכרתה ונגרמו לה שברים באף, בכפות הידיים וכן איבדה שתי שיניים.

עו"ד ישר יעקובי

מיד לאחר הנפילה נלקחה האישה למוקד "טרם" משם פונתה ע"י אמבולנס לבית חולים "המרכז הרפואי לגליל". "התובעת טופלה בגבס וכעבור יום שוחררה עם המלצה להמשך מעקב רופא אורתופד, רופא אף אוזן גרון וכירורג פה ולסת", נטען בתביעה. 

מומחה לכירורגיה אוטופדית, שחוות דעתו צורפה לתביעה, קבע כי התובעת סובלת מכאבים, מנפיחות, מהגבלה בתנועות שורש כף היד בשתי הידיים ומכאבים והגבלה בתנועות של שתי הברכיים, וזאת כתוצאה מהתאונה. מומחה נוסף לפה ולסת, קבע כי כתוצאה מהנפילה נפלו לתובעת 5 כתרים ו-2 שיניים,

בתביעה, טענה התובעת כי מדובר ברשלנות של עיריית כרמיאל, שלא וידאה שברחובות העיר קיימת תאורה בשעות הערב והלילה, וכן שהמדרכות תקינות, על מנת למנוע מפגעים ופציעות של העוברים והשבים בדרך.

לאחרונה הגיעו הצדדים להסכפ פשרה שקיבל תוקף של פסק דין וכאמור היא תפוצה ב-187,500 שקל.

עדי ישראלי:
Related Post