X

נעלי גלי :קולקציית הנשים לקיץ 2019

קולקציית הקיץ של גלי לנשים מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם ומציעה מגוון סגנונות  במראה עדכני, בקו נקי, בהשראה רומנטית ובצבעוניות מגוונת וקיצית.

בעקבות השפעת עולם הספורט על עולם האופנה והפיכתן של נעלי הספורט והסניקרס לפריט מאסט בכל מלתחה, גולת הכותרת של הקולקציה העונה היא ליין נעלי ספורט וסניקרס אופנתי, רחב ועשיר, בהשראת הטרנדים המובילים בעולם הספורט ובמחירים לכל כיס! הושם דגש על עיצוב מוקפד, נוחות, עדכניות ואיכות גבוהה.

קבוצה זו מציעה נעלי סניקרס אופנתיות חלקות או עם שילובי כוכבים מטאליים, נצנצים, דפוסי נמר פרוותיים, ניטים, רוכסנים, גומיות בצדי הנעלים ועוד, נעלי סניקרס פלטפורמה עם גפה דמוי זמש במבחר צבעים עשיר כמו: ורוד, תכלת, אדום, ירוק זית ועוד. 

כמו כן, נעלי ספורט עם בדים בגפה, סוליית אייר לרוחב כל הנעל לנוחות מרבית וטווח תנועה רחב, שילובי שרוכים צבעוניים, סוליות צבעוניות , סוליות מודפסות, צבעי ניאון, גוונים משולבים של ורוד ואפור, שחור ופוקסיה, כחול נייבי וורוד ועוד.

החומרים בהם נעשה שימוש בקולקציה: חומרי קיץ מסורתיים במראה טבעי ונעים למגע, וחומרים טרנדיים כגון בדים קלועים, ראטן, בדים מודפסים בדוגמת משבצות, דפוסי חיות בדים מבריקים ועוד.

קבוצות נוספות בקולקציית גלי:

קלאסיקה נצחית- קבוצת סנדלים קלאסיים עם רצועה אחת בגפה בצבעים חלקים בגווני אדום, כחול, שחור, לבן, כסף, זהב ועוד במראה קלאסי נשי ונקי, ללא מניירות ללא תוספות… עקבי צ'נקי מרובעים בגובה 4 ס"מ . נעליים נוחות , נשיות ואופנתיות המתאימות לכל הופעה ומוסיפות עידון וסטייל.

ג'ונגל אורבני – המראה החייתי ממשיך העונה ובגדול. הקולקציה עושה שימוש בדפוסי נחש ומנומר בנעליים בכל הסגנונות  החל מנעלי בובה, נעלי סירה על עקב, סנדלים על עקב גבוה או נמוך, כפכפים ועוד .

קונטרסטים – ליין של סנדלי נשים המשלבים צבעים מנוגדים ויוצרים לוק דרמתי מעניין. שילוב של שחור ולבן, חום ושחור ועוד בסנדלים על עקב בינוני יוצרים נעליים נוחות בעלות אמירה, שלא ניתן להתעלם מהן.

קלועים – קבוצה רחבה העושה שימוש במוטיב הקליעה , אם בגפה ואם בסוליה. אלמנטים של קליעה, שזירה וצמות כדקורציה בפרטים הקטנים והגדולים יוצרת נעל מושלמת עם הידור מעודן .

פלטפורמות – מגוון רחב של נעלי פלטפורמה בגבהים שונים המשלבים ראפיה, בדים, רקמות, חבלים, שעם דמוי קש צבעוני ועוד בסוליה וגפות מייקרופייבר ודמוי עור.

סנדלי ספורט– סנדלים השואבים השראתם מעולם הספורט , עם סוליה לבנה וגפה מסאטן בצבעוניות קייצית של ורוד או בשחור קלאסי.

שטוחים– קבוצה רחבה של כפכפים, סנדלים ונעלי בובה שטוחות במגוון סגנונות ודוגמאות המשלבים בדים משובצים, דפוסי נמר, אבזמים מוזהבים, רצועות, שילובי צבעים קונטרסטים ועוד.     

צילומים: אסף לוי

גלי אנטומי: העונה תכלול מספר דגמי סנדלי נוחות אופנתיות בשם "גלי אנטומי" של המותג בריל קומפורט הנעליים מאופיינות במשקל קל ובסוליות גמישות. בנוסף, מצוידות ברפידות אנטומיות רכות ונעימות, המתאימות למבנה כף הרגל. הרפידות עשויות מחומרים איכותיים, השומרים על קרירות כף הרגל, מונעים הזעה ובכך מאפשרים שימוש יומיומי ארוך באקלים הישראלי החם. 

גלי באווירת טבע:  קולקציית כפכפים בסימן טבע –  Natural Accent ("ביטוי לטבע").

הכפכפים בקבוצה מתאפיינים במראה צעיר ואופנתי בצבעונות חלקה או עם דפוסים מנומרים באפור וחום קלאסי.

רשת גלי מקבוצת בריל פועלת בישראל מאז שנת 1972 ומפעילה 63  סניפים ברחבי הארץ. הרשת מתמחה בשיווק נעלים לנשים, גברים וילדים של המותג גלי לצד יבוא מותגים בינלאומיים מחו"ל.

המידות בקולקציה: 36-41

טווח מחירי הקולקציה: 149.90- 249.90 ₪

להשיג ברשת גלי בישראל www.gali.co.il

זהבה הופמן:
Related Post