X

נכדיו של מייסד אדידס: אנו מחפשים בישראל השקעות בסטארט-אפים בתחומי טכנולוגיות ספורט

נכדיו של מייסד אדידס

נטלי סונה, נציגת leAD, שהקימו בברלין נכדיו של עדי דסלר, מייסד אימפריית אדידס, יגיעו ב-20 במרץ לתל אביב, לכנס Europe Days  לחפש יזמים וסטרטאפים הפעילים בתחומי טכנולוגיות הספורט (ספורט-טק). leAD  היא פלטפורמה יזמית למימון וסיוע לחברות צעירות בתחומי הספורט ובין בעלי המניות שלה ניתן למצוא קרנות הון סיכון וגורמי תעשייה, הייטק וספורט.

יחד עמה מגיעים פסקאל דאם מ-Sport1.de, ערוץ הספורט ופורטל חדשות הספורט המוביל בגרמניה, שמגיע לאתר שיתופי פעולה

נטלי סונה, נציגת leAD

עם סטרטאפים בתחומי המדיה, הספורט, מודלים עסקיים חדשים לתוכן ואופטימיזציה של הכנסות וכמוהו גם מגיע ראלף באומן, יועץ ל-UEFA, המפעילה את ליגת האלופות האירופאית בכדורגל.

אקסלרטור הספורט של leAD, שהוקם ב 2017, שם לו למטרה לאתר חברות בשלבי הסיד, עם מוצרים חדשניים, שירותים ומודלים עסקיים שניתן ליישם בעולם הספורט, לטפח אותם ולחבר אותם למשקיעים הנכונים. זרוע נוספת של leAD היא קרן Advantage, שמשקיעה בשלבים מוקדמים (A) בחברות טכנולוגיה העוסקות בחוויית הצריכה של ספורט לסוגיו.

 

לדברי סונה, מבדיקה שערכו בחברה, בישראל פעילות כ-100 חברות הזנק בתחומי הספורט-טק ואליהן היא מכוונת. לדברי סונה, leAD הוקמה על ידי נכדיו של דסלר, כחלק מרצונם להמשיך את מסורת המשפחה ולהוביל חדשנות בספורט. ״אנו מציעים לסטרטאפים הישראלים שפעילים בתחומי המחשוב הלביש, AR/VR, IoT, new media, תזונה ובריאות דיגיטלית, גישה לשוק האירופאי, השקעה, הנחיה ויותר מכך: אפשרות לשנות את עסקי הספורט בעולם״.

לתוכנית האקסלרטור של 2017 הגיעו 480 בקשות, מספרת סונה, 15 התקבלו – מתוכם 2 חברות ישראליות: Fitto,  סטרטאפ בתחום ה-IoT שפיתח טכנולוגיה של ״בקבוק חכם״, המאפשר לספורטאים לקבל במדוייק תוספי מזון המותאמים לצרכיהם ו- ForwardGame, משחק כושר בזמן אמת למובייל. ״החברות שאנו מחפשים יכולות להיות כאלה שעוסקות בדיגיטציה של אימונים, דרך ניהול אסטרטגיות למאמנים, אפליקציות לשמירה על כושר ועד למודלים של אינטראקציה של צופים במשחקים עם הקורה על המגרש בתיווך אמצעי תקשורת שונים, או מדיה חברתית״.

לדבריה של סונה, החברות הישראליות שייבחרו למחזור הבא של התוכנית, יוכלו ליהנות ממימון ראשוני של 25 אלף אירו וחיבור ישיר למערך מנטורים, קשרים וחברות עימן נמצאת כיום אדידס בקשרי מסחר.

מארגנת הכנס, שמטרתו חיבור סטרטאפים ישראלים עם אירופה, היא חברת Novawind ובין נותני החסות לכנס נמנות: דויטשה טלקום,hub:raum , עיריית המבורג, Sport 1, Metro, Berlin Partner . בין השותפים: גיקטיים, הנספחות המסחרית של ישראל בברלין, דוניצה תקשורת, Google Campus , Gruenderszene, Startup Nation Central ו-Weiehenstephan

לפרטים והרשמה: www.europedays.com          קרדיט תמונות: ״יח״צ״

סרטון: ההhסטוריה של LEAD

דן ליאורי:
Related Post