X

מתנה ליולדת: מתחם פעילות מפנק לתינוק

מתנה שגדלה יחד עם התינוק ומלווה אותו בשלבי ההתפתחות השונים. לחודשים הראשונים לחיי התינוק עוצב מתחם רך ועוטף המקנה לתינוק תחושת ביטחון במעבר לעולם שמחוץ לרחם.

המתחם הופך למשטח קשתות המתאים לשלבי התפתחות התינוק. את הקשתות מעטרות בובות תלייה בעלות 2 צדדי צבעוניות המתאימים גם הם לשני שלבי התפתחות – צד אחד עם צבעים קונטרסטיים לגילאי 0-3 חודשים וצד צבעוני המתאים לגיל 3 חודשים ומעלה וכוללות גם מוזיקה ערבה ואורות צבעוניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.

חברת סגל

חברת סגל מייבאת ומשווקת ריהוט לתינוקות למעלה מ-70 שנה והפכה במרוצת השנים לבית למותגי תינוקות מובילים. החזון של החברה הוא ליצור לתינוק סביבה נעימה ומגינה שתשרה עליו שלווה וביטחון. מיום היווסדה, הציבה חברת סגל את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור מוצריה באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים וייצור בשיטות מתקדמות. חברת סגל היא המשווקת הבלעדית של המותג טף טויס בישראל

טף טויס הוא מותג ישראלי בינ"ל מוביל המתמחה בעיצוב, פיתוח וייצור צעצועי התפתחות איכותיים לתינוקות. טף טויס משווקת את מוצריה בהצלחה רבה בלמעלה מ- 35 מדינות בעולם. החברה ידועה באיכות מוצריה, בזכות החדשנות בפיתוחם: לחנים מקוריים ובלעדיים וזכות העיצוב הייחודי בהשראת איוריו של המאייר הצרפתי אלאן קרוזון.

 

עדי ישראלי:
Related Post