X

מתחם עופר סנטר נצרת עלית מתרחב: פותח מתחם קניות חדש

?????

מתחם עופר סנטר נצרת עלית, מקבוצת קניוני עופר, פותח בימים אלו מתחם קניות חדש, אשר בנייתו החלה לפני כשנה. המתחם החדש משתרע על שטח של 1,400 מ"ר ויכלול 8 חנויות חדשות המשלימות את מגוון ותמהיל החנויות במתחם, של הרשתות והמותגים המובילים.

בין החנויות שיפתו השבוע בעופר סנטר נצרת עלית: חנות המעצבת גליתא עם סניף המשתרע על שטח של 120 מ"ר, קפה ביגה על שטח של  260 מ"ר,  תכשיטי סברובסקי על שטח של 85 מ"ר,  נטוורק – רשת אופנה אלגנטית איכותית ויוקרתית שתיפתח על שטח של  120 מ"ר,  נעלי פאפיה לילדים עם חנות המשתרעת על שטח של  60 מ"ר, ממתקי הידידות – מותג מוביל בארץ לממתקים מזרחיים ככנאפה ובקלוואה על שטח של 75 מ"ר, FRAME –רשת אופטיקה המייבאת מותגי יוקרה: PRADA, GUCCI,BOSS,Roberto Cavalli , Jimmy choo  ועוד, עם חנות המשתרעת על שטח של 60 מ"ר, Duo – חנות אופנה הכוללת מותגי יוקרה כפייר קארדן, LEE,  napapijri, על שטח של כ- 200 מ"ר.

מתחם הקניות הנוסף מתווסף לשטחי המתחם הקיים ששטחו הכולל יעמוד על כ-18,500 מ"ר מסחרי. כמו כן מתוכנן בעתיד בניין משרדים מעל המתחם החדש.

רוחה אבקסיס מנכ"ל עופר סנטר נצרת עילית: " שמחה לבשר לכל לקוחות המתחם כי דאגנו להביא חנויות מגוונות  ולהעשיר את התמהיל במתחם. עוד צפויות בעתיד הרבה הפתעות !!

לדבריה: "עם הוספת המבנה החדש, תמהיל הרשתות והחנויות המעניקות שילוב של קניות ובילוי יגדל ועופר סנטר נצרת עלית יהפוך למוקד משיכה עסקי המשלב קניות, בידור והנאה לטובת כל תושבי נצרת עילית, נצרת ואזור עמק יזרעאל."  עוד הוסיפה רוחה: "אנו איננו שוקטים לרגע על שמרנו ועושים רבות על מנת להעניק לתושבי נצרת עילית והסביבה את מרכז הקניות והבילויים החדש והמודרני ביותר. פתיחת המתחם החדש מהווה את השיא של תקופת בנייה, שדרוג, שיפוץ וחידוש אותם עשינו במהלך השנתיים האחרונות במתחם עופר סנטר. בין היתר נכנסו למתחם בתקופה זו רשתות חדשות כרשת ההמבורגרים BBB, מותג האיפור האירופאי גולדן רוז, רשת לציוד טיול ומחנאות – קולומביה ועוד. בנוסף הוחלפו כל הוויטרינות במתחם ושופצו חנויות רבות ביניהן: ריקושט, א.ל.מ מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אפרודיטה ועוד.."

קניון עופר סנטר בנצרת עלית הינו מתחם קניות פתוח ומשתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 18,500 מ"ר. המתחם נפתח לקהל הרחב בספטמבר 2006 ונחשב למרכז הקניות הגדול והמוביל באזור נצרת והסביבה. בין חנויות הקניון: קסטרו, קפה לנדוור, פוקס, ללין, דלתא, שילב, BBB, מחסני תאורה, טויס אר אס, מקדונלנדס, אייס, מסעדת תישרין , מחסני חשמל, טרקלין חשמל, ריקושט, קרביץ, רשת שואו אוף, צ'ילדרנס פלייס, כיתן, סאקרה  ועוד.

מתחם עופר סנטר נצרת עלית צילום אסף לוי

עדי ישראלי:
Related Post