X

מתחם עופר הקניון משיק 4 חנויות חדשות

עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר פותח בימים אלה 4 חנויות חדשות בקניון: סניף דגל של  מגה ספורט המשתרע על שטח של  250 מ"ר ניפתח בשדרה השלישית. החנות מציעה מגוון רחב של מותגי ספורט בינלאומיים.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

כמו כן נפתח בעופר הקריון סניף דגל של מאפיית לחם רפאל המשתרע על שטח שטח של   250 מ"ר,   סמוך לכניסת בנק הפועלים.  הסניף החדש מציע  מבחר רחב של לחמים בעבודת יד, מאפים מיוחדים, עוגות, עוגיות ודברי מאפה נוספים שמוכנים בכל יום על ידי הקונדיטורים והאופים של הרשת. לראשונה ברשת לחם רפאל, בשטחי המאפיה תוקם פיצריית בוטיק ללקוחות המאפייה והפיצות המיוחדות יוכנו בטאבון יוקרתי חדש שנרכש במיוחד לסניף החדש.

ד"ר גב בעופר קריון- צילום אסף לוי

בנוסף, מספר חנויות התרחבו ועברו לחנויות בשטחים גדולים יותר,  בניהם:  ד"ר גב עבר לחנות חדשה בגודל 500 מ"ר (הקודמת 200 מ"ר) נמצאת במתחם החדש שסמוך לבנק הפועלים.  כמו כן שז"ר עבר לחנות חדשה בגודל 600 מ"ר (הקודמת 400 מ"ר ) במתחם החדש שסמוך לבנק הפועלים. החנות החדשה של שזר מציעה מגוון עשיר של כלי עבודה וציוד טכני, מוצרי קמפינג ופנאי, גרילים, מכשירי חשמל, ריהוט וציוד לגן, ריהוט ביתי ועוד

שז"ר בקניון עופר קריון צילום אסף לוי

גיא קרן מנכ"ל עופר הקריון מסר: "המטרה שלנו  להמשיך ולפתוח חנויות דגל חווייתיות כחלק מאסטרטגיית הקניון ובנוסף להרחיב את פעילות המותגים המקומיים והבינלאומיים.  אנו מעודדים ותומכים ברשתות השיווק  לפתוח סניפי ראווה אצלנו  ושמחים שגם מגה ספורט, ד"ר גב, מאפיית רפאל ושז"ר החליטו לפתוח בעופר קריון  את סניף הדגל" לדבריו: "כקניון מוביל בישראל ובצפון הארץ,  נמשיך לחדש ולרגש את קהל הלקוחות  על מנת לשמור את הקניון כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ".

זהבה הופמן:
Related Post