X

משמר הגבול אירח ילדים חולי סרטן מעמותת זכרון מנחם

זו השנה ה- 26 בה נרתמות יחידות מג"ב לאירוח חוויתי של ילדי עמותת זיכרון מנחם, עמותה שמלווה ותומכת בילדים חולי סרטן ובבני משפחתם. העמותה מאמינה ששלמותה הרגשית של המשפחה חיונית לתהליך ההבראה של הילד.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

האירוח במג"ב החל אתמול עם הגעתם של 131 ילדי העמותה ליחידת הימ"מ, שם נחשפו ככל שניתן ליכולות היחידה, היו עדים לתצוגת יכולות שכללה פריצה והשתלטות למבנה, שוחחו עם לוחם ביחידה שסיפר על השליחות הגדולה בשירותו במשטרה וביצעו ירי צבע אתגרי. בנוסף הוצגו בפני הילדים יחידת הכלבנים של מג"ב עם תרגילים מבצעיים שביצעו הכלבים, יחידת הפרשים של משטרת ישראל שהציגה את הסוסים המרשימים והיחידה האווירית של המשטרה שהציגה את אחד מהמסוקים החדשים בהם הצטיידה לאחרונה.

היום בבוקר עלו 131 הילדים על 57 רכבים של מג"ב שהובאו מרחבי הארץ, לסיור ג'יפים שיצא מירושלים והסתיים באנדרטת אלכסנדרוני שבלטרון שם עברו בין מגוון רחב של תחנות שהציגו את האמצעים השונים של משטרת ישראל. בנוסף הוצגה בפניהם תצוגה של מעצר משטרתי שהציגה החטיבה הטקטית של מג"ב תוך שילוב כוחות הסוואה בשטח.
בעיצומו של האירוע ולהפתעת הילדים נחת בסמוך אליהם מסוק משטרתי שהביא במטענו עשרות ארטיקים שחולקו לילדים.

במהלך היום קיבל כל ילד בלון עליו רשם את משאלת ליבו, משאלות שברובן התייחסו להחלמה ממחלת הסרטן. את 131 הבלונים הפריחו יחד הילדים והלוחמים בתקווה שמשאלותיהם יתגשמו.

לסיום היומיים המשמעותיים ביקרו הערב הילדים ומלוויהם ממג"ב ברחבת הכותל המערבי שבירושלים.

הלילה צפויה לצאת משלחת של ילדי העמותה ונציגים ממג"ב לטיול חוויתי של כ- 8 ימים בצרפת, טיול שנועד יחד עם החוויות שלהם ממג"ב להוות הפוגה קלה אומנם, אך משמעותית מהטיפולים הקשים במחלת הסרטן.

במשמר הגבול של משטרת ישראל רואים חשיבות רבה בקשר בלתי אמצעי עם אוכלוסיות רבות בישראל, קשר שבמרכזו הרצון הגדול לתרום לקהילה, תרומה שבראש ובראשונה מחזקת את חוסנה של מדינת ישראל ומעניקה לשוטרים וללוחמים סיפוק רב.

צילום: דוברות המשטרה.

דן ליאורי:
Related Post