X

משמורת ילדים בהליך גירושין

אין ספק שגירושין זה לא הליך פשוט או קל שאדם יכול לעבור בחייו. לכן ברור מדוע גם אתם, אם הגעתם למסקנה שזו הבחירה הנכונה עבורכם, רוצים לעשות את זה כמו שצריך.

הרבה פעמים הבעיה בגירושין היא שיש לא מעט גורמים שצריך לקחת בחשבון, בין אם זה חלוקת הרכוש, החובות או המשמורת שתהיה על הילדים. למען האמת, משמורת ילדים היא עניין שמטריד את כל הזוגות הנשואים שיש להם ילד, שניים או יותר, כי מה פתאום שאחד מההורים יוותר על זמן האיכות שלו עם הצאצאים שהוא הביא לעולם?

אומנם החוק קובע שהרבה פעמים טובת הילד היא להיות עם אימו, אך מצד שני, אנחנו רואים שלא תמיד זה בדיוק כך. לכן, אם אתם ניצבים היום מול הדילמה והעניין המורכב הזה, אחד מהצעדים הכי חשובים שתוכלו לעשות כבר בתחילת הדרך הוא פשוט לשכור את שירותיו של עורך הדין הטוב ביותר.

משמורת ילדים – איזה עורך דין יוכל לעזור לכם בעניין?

לבחור עורך דין מקצועי שיעזור לכם עם הנושא של משמורת על הילדים שלכם זה אומנם נושא מהותי, אך זה לא תמיד דבר פשוט. העניין הוא שהרבה מונח כאן על הפרק, ואם נדמה לכם שבן הזוג מתכוון להיכנס אתכם למלחמה אינסופית, כמובן שעוה"ד צריך להיות אדם שבאמת יידע איך לעזור לכם. הדברים נכונים בין אם נדמה לכם שהסוגיה המורכבת ביותר בתהליך הגירושין שלכם תהיה משמורת ילדים ובין אם אתם חוששים מכל מורכבות אחרת. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם עורך דין מתאים שיוכל ללוות את התהליך, רצוי יהיה לבדוק:

  • מה הניסיון הספציפי של עורך הדין?
  • עד כמה עורך הדין באמת מקצועי?
  • האם הוא מדובר על עורך דין שיש לגביו המלצות?

בנוסף, רצוי מאוד להיפגש עם עורך דין שלכם ולהבין ממנו מה היא בדיוק האסטרטגיה שבהתאם לה הוא עובד ופועל. כך תבטיחו שהתוצאה הסופית תהיה טובה וכי אחרי שתחתמו על הסכם הגירושין, הילדים ילוו אתכם לא מעט זמן בחיי היומיום.

האם תהליכים כאלה עולים הרבה כסף?

המשמורת על הילדים, הוויכוחים האינסופיים על כסף וכל שאר העניינים שקשורים לגירושים עלולים להיות לא רק מתישים, אלא גם יקרים.  לכן, אם אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להתמודד עם משמורת ילדים ועם הליך הגירושין עצמו מבלי שזה יעלה לכם יותר מידי, חשוב שתתייחסו מראש גם לנקודה הזאת. ראשית, ככל שיהיו לכם פחות מריבות עם בן הזוג כך הכול יתבצע מהר יותר ויעלה פחות כסף. שנית, כמובן שגם השאלה באיזה עורך דין תבחרו תשפיע על המחיר הסופי שתשלמו. בחרו לכם עורך דין שמביא איתו ניסיון רב ומקצועיות, כי בסופו של דבר, אין משהו חשוב יותר מאשר הזמן שאתם עומדים לבלות עם הילדים היקרים שהבאתם לעולם.

דן ליאורי:
Related Post