X

משטרת ישראל במאבק בלתי מתפשר פועלת לאיתור נשק חם ואמצעי לחימה

במקביל למעצרו של הנאשם נאדר זידאן חוקרי משטרת ישראל המשיכו באיסוף ראיות כנגד מוכר הנשק הנאשם בהג'את זנגריה בן 19 תושב כפר טובא זנגריה. מיד עם חיזוק הראיות כנגד מוכר הנשק בהג'את זנגריה הוא נעצר בכפר טובא-זנגריה.

מחקירה מהירה ומיומנת עלה כי הנאשם נאדר הגיע אל הכפר טובא זנגריה כשהוא רכוב על גבי האופנוע שלו הנאשם בהג'את הוביל אותו אל חורשה הסמוכה לכפר ושם תמורת אלפי שקלים מסר לו את הרובה המאולתר מסוג "קרלו".

היום בסיום חקירה יסודית ואינטנסיבית פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום כנגד 2 הנאשמים בגין עבירה של סחר בנשק, החזקת נשק שלא כדין, נשיאת נשק שלא כדין והסתייעות ברכב לביצוע פשע ובקשה למעצרם של שני הנאשמים עד תום ההליכים.

בנוסף בתום ההליך המשפטי בכוונת המשטרה לבקש את חילוטו של אופנוע ה-BMW שנתפס ושימש את הנאשם בהובלתו של הנשק.

משטרת ישראל תמשיך לפעול למעצרם והבאתם לדין של עבריינים הסוחרים בנשק או מחזיקים ברשותם נשק ואמצעי לחימה באופן לא חוקי, תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה במטרה למצות עימם את הדין. רק במהלך החצי שנה האחרונה נתפסו 180 רובים ואקדחים (49 מתוכם אירוסופט), מעל 110 אמצעי לחימה הכוללים מטענים, רימונים לבנות חבלהוכו' נעצרו 579 חשודים בהחזקה או שימוש באמצעי לחימה וכנגד 71 חשודים מתוכם גובשה תשתית ראיתית והוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרן עד תום ההליכים.

 

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post