X
    Categories: ישראל

משטרת התנועה: דיבר בנייד בנסיעה וניסה להימלט מהשוטרים

אתמול במהלך פעילות אכיפה על כביש 4 בסמוך לאזור ראשל"צ, הבחינו שוטרי אגף התנועה בנהג המבצע עבירה של שימוש בטלפון נייד שלא באמצעות דיבורית בזמן הנהיגה, סומן לנהג לעצור אך זה הבחין בשוטר, האט את נסיעתו וכשהתבקש להציג מסמכים החל להימלט בנסיעה מהירה ופרועה תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך, השוטר ששמר על קשר עין עם הנהג הנמלט זימן כוחות נוספים במטרה לעצור את הרכב/

במהלך הנסיעה אחריו הבחין השוטר כי הרכב הנמלט עולה במחלף לכיוון ראשל"צ כשהוא נוסע על אי תנועה וממשיך לבצע עבירות תנועה חמורות בדרך. בשלב מסוים הרכב הגיע למבוי סתום כשהוא תקוע בפקק, השוטר הרכוב על אופנוע ניצל את ההזדמנות ניגש לרכב וביצע מעצר של הנהג תוך הוצאת המפתחות מהסוויץ' לבל ינסה להימלט בשנית.

ברכב כאמור נכח נוסע נוסף ביחד עם הנהג, בבדיקה נמצא כי הנהג תושב אזור המרכז בן 24 פסול לנהיגה (ביודעין) למשך 15 חודשים מחודש פברואר 2018 ותוקף רישיון הנהיגה פג משנת 2014, להגנתו טען כי ידע שהוא בפסילה ולכן ברח. הנוסע שנכח ברכב בן 29 מטול כרם שוהה בלתי חוקי בארץ.

קצין שנכח במקום השבית את הרכב למשך 30 ימים ושניהם נלקחו לחקירה שבסיומה הנהג נשאר במעצר והיום יובא בפני בימ"ש לדיון בבקשה להארכת מעצרו.

nטרת ישראל פועלת בנחישות ובאפס סובלנות כלפי נהגים אשר שאינם נשמעים להוראות השוטרים, הימלטות מהדין היא עבירה חמורה ואנו נגיע לכל מי שינסה לברוח ולסכן את משתמשי הדרך עד אשר נמצה עימו את הדין ציינו במשטרה

צילום: דוברות המשטרה

דן ליאורי:
Related Post