X

מפעלים חדשים על קיר התעשייה במכללת נצרת עילית –יזרעאל

שמונה מפעלים חדשים, מובילים באזור הצפון, הצטרפו לקיר התעשייה של מכללת נצרת עילית – יזרעאל.אשר עליו כיום מצויים 57 מפעלים מובילים בצפון,

המפעלים החדשים אשר הסטודנטים ובוגרי המכללה עובדים בהם בתפקידים בכירים הם: לוריאל, סטנלי מערכות, סופהרב, ריווליס, קורן מבנים ומערכות בע"מ, אילפאק, אם.סי.פי, גלבוע תעשיות מכשור בע"מ.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "העבודה עומדת למלא חלק גדול מהחיים, הדרך הטובה ביותר להיות מסופקים היא האמונה שאתם עושים עבודה נהדרת, הדרך היחידה לעשות עבודה נהדרת היא לאהוב את מה שאתם עושים". ציטטה ריבק את  סטיב ג'ובס   .

מירב הרוניאן ורינת ויסבאום ליד קיר הלוגואים.
צילום: נב"ס

זכינו ומפעלים מובילים בצפון בחרו בסטודנטים של מכללת נצרת עילית – יזרעאל לשותפים, לעובדים, למנהלים. לא בכדי אנו זוכים  להוסיף עוד שמונה שמות של מפעלים חדשים השותפים להצלחה הכבירה בקשר מכללה, מפעלי תעשייה וטכנולוגיה. אל קיר שיתופי הפעולה המרשים מצטרפים היום המפעלים

מירב הרוניאן, מנהלת השמה ורכזת קורסים במכללת נצרת עילית יזרעאל אמרה: "במסגרת תפקידי כמנהלת ההשמה של המכללה, אני מפנה את הבוגרים למשרות חמות במפעלים מובילים איתם אני בקשר הדוק. עד כה מופיעים על הקיר 57 לוגואים של מפעלים בהם מועסקים בוגרינו, והיד עודנה נטויה".

רינת ויסבאום, מנהלת היחידה ללימודי חוץ במכללה הוסיפה: "זוהי תעודת כבוד לסטודנטים ולבוגרים הנפלאים שלנו, וכמובן לצוות ההוראה המצוין, לא בכדי יש ביקוש רב לבוגרנו האיכותיים והמצטיינים".

עדי ישראלי:
Related Post