X

מסעדת BBB ברמת החייל ת"א תארח ערב מומחים לקראת מונדיאל 2022 בקטאר

חמישה שבועות לפני בעיטת הפתיחה למשחקי מונדיאל 2022 יתקיים אירוע מיוחד שיספק לישראלים שיטוסו לקטאר את כל המידע העדכני, הרלוונטי והמדויק לקראת נסיעתם.

משחקי המונדיאל שייפתחו ב-20 בנובמבר בקטאר, מעוררים סקרנות גדולה בקרב הקהל הישראלי, וכ-15 אלף ישראלים צפויים לטוס למדינה שעמה אין לישראל קשרים דיפלומטיים. האירוע יתקיים במסעדת BBB רמת החיל, כשלאחריו יוקרן, על מסכי ענק, משחק הכדורגל במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות בין ברצלונה לאינטר מילאנו.

אתר הכרטיסים Livetickets, בשת"פ מערכתי עם רשת BBB, יקיימו בחול המועד סוכות, ערב מיוחד במסגרתו תתקיימנה הרצאות של מומחים שונים עם כל המידע העדכני והרלוונטי.

שרון דוידוביץ – איור

שדר ומגיש הספורט שרון דוידוביץ' יספר על הרגעים, המנצחות והאגדות של גביע העולם; ד"ר מיכל יערי, מומחית למדינות המפרץ הערביות תסקור את הנעשה בקטאר; דורון הורנפלד, מומחה לביטוחים בחו"ל, יעניק סקירה אודות הביטוח אותו יש לרכוש לאלה היוצאים לקטאר; יוסי אלפסי, יואב עשהאל ומאיר ארמה, יספקו מידע אודות סידורי תחבורה, לינה, אטרציות והמלצות לעונת המשחקים, בקטאר.

Livetickets הינו אתר הכרטיסים המוביל בישראל למכירה של כרטיסים לאירועי ספורט ומוזיקה בכל העולם. BBB הינה רשת מסעדות ההמבורגרים מהגדולות בישראל, המציעה ב- 30 מסעדותיה ברחבי הארץ המבורגרים מעולים, לצד מנות נוספות, באווירה משפחתית, נעימה וטעימה.

BBB מונדיאל בסניף BBB צילום גבע טלמור

האירוע יתקיים ביום רביעי, 12.10.22 (חול המועד סוכות) בשעה 19:00. יש להרשם מראש בלינק:  https://fb.me/1JYyUFsW53J85VJ

עדי ישראלי:
Related Post