X

מיקסום פוטנציאל הקשבק שלך

בנוף הצרכני הנוכחי הקשבק הפך לדרך פופולרית ביותר למשוך את המשתמשים בכרטיסי האשראי. כלי זה מעודד את הצרכנים לצבור כסף על רכישות שגרתיות. אולי תופתעו לגלות, אך ישנן דרכם למקסם את הקשבק כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של כלי כלכלי זה. במאמר זה נבחן דרכים וטיפים שיעזרו לכם ליהנות ממלוא הפוטנציאל של אפשרות הקשבק.

בחרו את כרטיס האשראי הנכון

הצעד הראשון במיקסום הפוטנציאל של הקשבק הוא לבחור את כרטיס האשראי הנכון, אשר עולה בקנה אחד עם הרגלי הצריכה שלכם ואורח החיים שלכם. בחנו כרטיסי אשראי אשר מציעים גובה החזר תחרותי בקטגוריות בהן אתם נוהגים לבצע הכי הרבה רכישות כמו קניות אוכל, דלק, מסעדות או אופנה.

נצלו אפשרויות של בונוסים

דרך נוספת למקסם את פוטנציאל הקשבק שלכם היא לנצל הצעות של בונוסים במהלך השימוש ובונוסים בעת ההצטרפות עבור כרטיסי אשראי חדשים. חברות אשראי רבות מציעות בונוס הרשמה משמעותי, כמו בונוס קשבק עבור הגעה לסכום שימוש מינימלי בטווח זמן מוגדר. בנוסף, הקפידו לעקוב אחר הצעות מוגבלות או בונוסים בקטגוריות מסוימות, אשר יכולים להגדיל עוד יותר את הרווח שלכם.

השתמשו באסטרטגיות בכרטיסי האשראי שלכם

שימוש אסטרטגי במספר כרטיסי אשראי יכול לסייע לכם לקבל את המרב מכלי הקשבק. זאת באמצעות ניצול נכון של מערך התגמולים וקטגוריות הבונוסים של כל כרטיס. יתכן כי יהיה זה נכון להשתמש בכרטיסי אשראי שונים עבור קטגוריות רכישה ספציפיות כדי לצבור גם שיותר כסף בחזרה. לדוגמה, השתמשו בכרטיס אחד לקניות בסופר, בכרטיס אחר בתחנת הדלק ובכרטיס שלישי כאשר אתם סועדים במסעדות כדי להרוויח כמה שיותר קשבק על כל סוג רכישה.

שימו לב לקטגוריות בונוס משתנות

ישנם כרטיסי קשבק המציעים בונוסים על קטגוריות מתחלפות, המשתנות בכל רבעון. כך כרטיסים אלה מציעים את האפשרות ליהנות מהחזר גבוה יותר על רכישות מסוימות. עקבו אחר הקטגוריות המתחלפות והתאימו את הרגלי הרכישה שלכם בהתאם, כדי לקבל יותר החזר במהלך התקופה הרלוונטית. הקפידו להפעיל את הבונוס בהקדם כדי להבטיח שתוכלו לקבל כמה שיותר קשבק במהלך הרבעון.

עקבו אחר ההוצאות שלכם

עקבו באופן קבוע אחר הרגלי הרכישה שלכם ואחר החזרי הקשבק, כדי להבטיח שאתם מנצלים את מלוא הפוטנציאל של הכלי הזה. קראו את תדפיסי האשראי שלכם ואת המידע באפליקציית האשראי, כדי לעקוב אחר ההחזרים וכדי לאתר הטבות שיאפשרו לכם להרוויח יותר.

הימנעו מחלוקה לתשלומים

כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של הקשבק חשוב מאוד להימנע מרכישות בתשלומים ועיכובים בתשלומים בכל חודש. תשלומים צוברים ריביות אשר יכולות לפגוע בערך של החזרי הקשבק. בסופו של דבר פגיעה זו עשויה להפחית את הרווח הכלכלי שלכם.

נצלו קשבק מאפליקציות

בנוסף לכרטיסי אשראי המאפשרים צבירה של קשבק כדאי גם לנצל את האפשרות של צבירת קשבק מאפליקציות. הפלטפורמות הללו יאפשרו לכם לקבל החזרים נוספים מרכישה באתרים או מעסקים ספציפיים. כך, תוכלו לזכות בצבירה לא רק באמצעות השימוש בכרטיס האשראי, אלא גם באמצעות רכישה דרך אפליקציה מסוימת או אתר ספציפי. ישנן אפילו אפליקציות המציעות מבצעים מיוחדים שיאפשרו לכם ליהנות מהטבות נוספות וחיסכון משמעותי יותר בעת ההוצאה.

נצלו היטב את הרכישות היומיומיות שלכם

כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את אפשרות הקשבק הקפידו לנצל היטב את הרכישות היומיומיות שלכם במגוון קטגוריות. השתמשו באמצעי התשלום המאפשרים לקבל החזר בכל הוצאה יומיומית הנחשבת כקטגוריית קשבק. באמצעות שימוש אסטרטגי בכרטיסים ובאפליקציות העומדות לרשותכם תוכלו לקבל החזר על כל שקל אותו אתם מוציאים לאורך היום.

דן ליאורי:
Related Post