X

מיצג הזדהות עם חולי הסרטן לרגל יום הסרטן הבינלאומי

מיצג- אלון בלוך, יובל בלוך

לרגל יום הסרטן הבינלאומי המצוין בישראל ובעולם בכל שנה ב -4 בפברואר, יזם אלון בלוך שאמו נפטרה מסרטן, מיצג הזדהות עם חולי הסרטן שלרבים מהם נושר השיער כתוצאה מהטיפול. במהלך המיצג גילח אלון בלוך את שיער ראשו להבעת סולידריות ותמיכה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

המיצג נערך ביום שישי האחרון במתחם שרונה בתל אביב במסגרתו הוצב דוכן הסברה של האגודה למלחמה בסרטן במטרה להעלות את המודעות למחלה ולדרכים המוכחות להפחתת התחלואה והתמותה. למיצג של אלון בלוך, הצטרפו גם יובל בלוך, אחיו של אלון ונערות שהסתפרו במקום כדי לתרום את שיערן.

על פי נתוני האגודה למלחמה בסרטן עולה כי כיום חיים בישראל כ-300,000 חולים ומחלימים מסרטן, בכל שנה מצטרפים למעגל התחלואה כ – 30,000 חולים חדשים מהם כ – 450 ילדים. ארבעת סוגי הסרטן הנפוצים בישראל הם, סרטן השד, סרטן המעי הגס, סרטן הערמונית וסרטן הריאות.

האגודה למלחמה בסרטן, הינה ארגון ללא כוונות רווח הפועל בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן, נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית. באגודה למלחמה בסרטן, פעילים בקהילה המקומית כ- 3,500 מתנדבים הפרוסים ב – 70 סניפים בכל רחבי הארץ השותפים לקידום המאבק בסרטן באיזור מגוריהם.

האגודה למלחמה בסרטן מזמינה את ציבור חולי הסרטן ובני משפחתם להתקשר למוקד הטלמידע המאויש 24 שעות ביממה למענה על שאלות ולקבלת חוברות הסברה ללא תשלום, כמו גם מידע על הטיפולים השונים למחלה, קבוצות התמיכה לחולים, ייעוץ מיני ופוריות למתמודדות עם סרטן, מידע מעודכן ללא תשלום על מחקרים קליניים ועוד לטלפון שמספרו  1800-599-995

בתמונה מימן לשמאל: אלון בלוך, יובל בלוך. צילום: האגודה למלחמה בסרטן. 

זהבה הופמן:
Related Post