X

מינרל וואן SPF50+ הגנה מהשמש – הענקת לחות – כיסוי מראה פגמים

מינרל וואן SPF50+ Mineral One , מוצר חדשני להגנה מפני נזקי קרינת השמש בסדרת אנתליוס מהמותג לה רוש-פוזה, מותג הדרמו-קוסמטיקה המומלץ ביותר בעולם על ידי רופאי עור.

מינרל וואן מהווה שילוב היברידי משולש של קרם הגנה מהשמש 50+SPF , טיפוח העור והענקת לחות עד 24 שעות, עם גוון ומעניק כיסוי מלא עד 12 שעות.

מינרל וואן מצטיין בהגנה גבוהה 50+SPF ורחבת טווח UVA & UVB)) מפני נזקי קרינת השמש, ע"י שימוש במסנני UV מינרליים בלבד: 100% מינרלי. המרקם קליל, נעים למריחה ולא מותיר תחושה שמנונית על העור.

לה רוש פוזה מינרל וואן המחיר 89 שח צילום יחצ

הפורמולה של מינרל וואן מועשרת בחומצה היאלרונית, המעניקה לחות לעור עד 24 שעות לאחר השימוש,  בנוסף להגנה של ויטמין -E נוגד חמצון השומר על העור מפני מזהמים סביבתיים, מסייע במניעת היפר-פיגמנטציה ומגן מפני קרני IRA.

מינרל וואן מעניק כיסוי מראה פגמים בעור ומראה מאט עד 12 שעות וכולל 4 גוונים להתאמה מושלמת לכל אחת לפי גוון עורה: בהיר (01), מדיום (02), ברונזה (03) ו- חום (04).

השימוש במוצר מתאים לעור רגיש, היפואלרגני ו-נון קומודגני. יש למרוח את התכשיר על עור הפנים באופן יומיומי או ישירות לפני החשיפה לשמש.

מחיר מומלץ לצרכן: 89  ₪  תכולה: 30 מ"ל

את מוצרי הטיפוח של לה רוש-פוזה ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בקופות החולים מכבי , מאוחדת ולאומית  ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

הצטרפו אלינו לקהילת לה רוש-פוזה: בפייסבוק: https://he-il.facebook.com/LaRochePosayIsrael

ובאתר :  https://www.laroche-posay.co.il

עדי ישראלי:
Related Post