X

מטבחים כפריים ומודרניים – הכירו את ההבדלים

עיצוב מטבחים כולל סגנונות שונים ומיוחדים, כאשר שניים מהבולטים שבהם הם מטבח מודרני ומטבח כפרי. כל אחד מהעיצובים מציע סטייל ואווירה ייחודיים העונים על טעמים שונים ומשקפים אורח חיים שונה, לצד חזון והעדפות של בעל הבית.

נפתח ונציין כי אין סגנון טוב יותר מהאחר, אלא שהכל מתחיל ונגמר בהעדפה האישית שלכם בכל הקשור לעיצוב פנים. כעת כשאתם מוכנים, הכינו לעצמכם משהו נעים לשתות ובואו נצא לדרך, כי אנחנו עומדים לעשות לכם סדר בעולמם של המטבחים המעוצבים.

מטבחים מעוצבים בסגנונות שונים

  • מטבח מודרני – מטבחים מודרניים מאופיינים באסתטיקה מינימליסטית אשר שמה דגש על פונקציונליות וסביבה נקייה מאלמנטים ככל האפשר. קווי העיצוב נקיים, פלטות הצבעים פשוטות ונוטות לגווני מונוכרום, וחומרי הגלם מתקדמים ומודרניים גם הם. בנוסף, ההמלצה היא לשלב מכשור חדשני לצד פתרונות טכנולוגיים לאחסון ועבודה במטבח. כך או כך, המטבחים המודרניים מעוצבים כדי לשקף יעילות לצד אסתטיקה ויופי.
  • מטבח כפרי – העיצוב הכפרי מתבסס על חמימות ונוסטלגיה, יוצר מפלט נעים שמרגיש כמעט כמו חיבוק. כאן נעשה שימוש בחומרים טבעיים כגון עץ, קרמיקה, אבן ועוד. בנוסף, מציג אלמנטים שונים בעבודת יד, וינטאג' ופריטם שעברו בירושה. גם פלטת הצבעים טבעית ורכה, עם גווני שמנת ואדמה, או פסטלים מיוחדים.

ההבדל העיקרי טמון באסתטיקה ובפונקציונליות

אפשר לומר שההבדל הגדול ביותר בין מטבחים מעוצבים מודרניים וכפריים, הוא בסופו של דבר באסתטיקה והפונקציונליות. כאמור מטבח מודרני מתהדר במינימליזם עם ידגש על יעילות וטכנולוגיה, עם סביבה נקייה בעלת קווים חדים.

המטבח הכפרי לעומת זאת משדר אווירה ביתית יותר ומכניס את הטבע הביתה, עם גוונים טבעיים ואלמנטים נוסטלגיים. כאן, ניתן לעוף עם העיצוב ולפזר חפצי נוי ווינטאג' בכל רחבי הבית. עם זאת, כיום נהוג לעצב את המטבחים כך שישלבו בין הטוב שמכל העולמות, ליצירת מטבח יוצא מגדר הרגיל אשר עונה באופן מדויק גם על צרכי עיצוב ייחודיים.

זה בדיוק מה שהמומחים של Kitchen gallery ישמחו לעשות עבורכם, עם שפע של וותק, ידע וניסיון, לצד אהבה אדירה למקצוע ורצון ליצור את המטבח המושלם עבור כל לקוח והחזון הייחודי לו.

עדי ישראלי:
Related Post