X

מחלקת סיעוד: רוכב אופני הרים, מרים משקולות ומומחה בגידול צמחי תבלין

הוא מלא קסם ואנרגיה, רץ ומדלג בין עשרות מחלקות בית החולים, הוא מקצוען באיכות רפואית, תמיד מחייך ותמיד נותן כתף ותמיכה לצוותים הסיעודיים והמסורים של כרמל. ויטלי יורין בן ה 42 מונה החודש כסגן מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי כרמל מקבוצת הכללית והוא מחליף בתפקידו את ברוריה מושיץ הסגנית המיתולוגית שפרשה מכרמל לאחר 42 שנות עבודה מסורה.

מנהלת הסיעוד בכרמל אהובה טל אומרת כי " ויטלי הינו בעל כושר ניהול, יוזמה, יצירתיות, וראייה מערכתית, הוא מתפקד מצוין תחת לחץ בסביבה מרובת ממשקים והוא בעל יחסי אנוש מעולים. אני בטוחה כי כניסתו של ויטלי לתפקיד היא נדבך נוסף בחיזוק איכות ומקצועיות עבודת הסיעוד המצוינת בביה"ח", ברכה את ויטלי מנהלת הסיעוד הגב' טל.

ויטלי ואהובה טל מנהלת הסיעוד צילומים: אלי דדון

במסגרת תפקידו יהיה ויטלי שותף בניהול מערך הסיעוד של כרמל על כ 900 אחים והאחיות שבו, תוך התוויית מדיניות, גיבוש תוכניות עבודה, הנחיות תפעוליות, סיוע בפתרון בעיות, ועוד.

ויטלי  ינהל וינחה את הסגל המרכזי, העל-מחלקתי של הסיעוד, כחלק מצוות הנהלת הסיעוד. הוא יהיה שותף בייזום, תכנון, ארגון וביצוע של פעילויות לקידום השירות ואיכותו ולהעשרה מקצועית של צוותי הסיעוד. אחראי להשתלמות, הדרכה ופיתוח מקצועי של צוותי הסיעוד כגורם מתכנן ומנחה ובהדרכה אישית ישירה. והוא יהיה שותף באחריות לרמת העשייה הסיעודית ולתכנון והפעלה של מערך אבטחת איכות הטיפול הסיעודי בבי"ח.

ויטלי בעל תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת חיפה ובוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות מטעם מכללת עמק יזרעאל. הוא השתלם במומחיות קלינית במדיניות ומנהל בסיעוד, מטעם משרד הבריאות. ויטלי בוגר קורס טיפול ממוקד מטופל וחווית המטופל, מאוניברסיטת תל אביב. קורס הדרכה קלינית בסיעוד ממכללת עמק יזרעאל. קורס ניהול איכות בבתי חולים, בהנהלה ראשית של שירותי בריאות כללית, ועוד השתלמויות וקורסים רבים.

לצידו של ויטלי בהנהלת הסיעוד בכרמל נמצאות מפקחות הסיעוד המוכשרות אורלי גטניו הפלינג – מפקחת החטיבה הפנימית וילדים. אירה קולומיסקי – מפקחת החטיבה הכירורגית ושושי קליין – מפקחת חטיבת אימהות וטיפול נמרץ.

בתפקידו הקודם שימש ויטלי כמרכז תחום איכות הטיפול בכרמל, תוך הנעה וליווי מנהלי מחלקות רפואיים וסיעודיים לשיפור איכות ובטיחות הטיפול בבית החולים. בתפקידו הוא פעל להובלה ותפעול התוכנית המוסדית לעמידה במדדי איכות ברפואה מדדים לאומיים, מדדי ליבה ומדדים מחלקתיים.

כשיש לו קצת זמן, ויטלי משקיע בספורט ובבריאות, הוא רוכב אופני הרים בשבילי העמק, דוחף ומרים משקולות בחדר כושר, ולפני השינה הוא מתבל בספר היסטוריה טוב בשפה הרוסית. את ימי שישי הוא מקדיש לגינת הירק הריחנית שלו שם הוא מגדל עם המון אהבה צמחי תבלין משגעים כמו בזיליקום וזעתר ריחני  יחד עם שיחי רוזמרין ותימין מפיצי ריח וטעם.

וכששואלים את ויטלי על החזון שלו בתפקיד החדש הוא אומר : ״אני רואה את הסיעוד בכרמל ממשיך להוביל בכל התחומים, במקצועיות יחד עם שירות איכותי וטכנולוגי לצד אנושיות, בחדשנות לצד כבוד ליסודות, ביצירתיות ועם המון אהבה״

ויטאלי בן 42 יליד בריה"מ ותושב מגדל העמק. נשוי לסבטלנה אחות במרפאה בחיפה ואבא גאה ל 3 ילדים מתוקים. ליאל בת 16, אריאל בן 13, ומאיה בת 6 .

בצילום כותרת: ויטלי וצוות מפקחות הסיעוד בכרמל

זהבה הופמן:
Related Post