X
    Categories: צרכנות

מותג התינוקות האמריקאי Skip hop מגיע לישראל

מותג האקססוריז וצעצועי הילדים האמריקאי המוביל Skip hop  הגיע לישראל וישווק בסניפי רשת קרטרס, באתר הסחר של קרטרס ישראל:  www.cartersoshkosh.co.il ובסניפי רשת O&H .

Skip hop הוא מותג לייף סטייל עולמי מוביל המעצב מוצרים חדשניים וזוכי פרסים להורים, ולתינוקות. כל המוצרים מעוצבים בראש ובראשונה בהתחשב בטובת ההורה והילד כאשר הערכים המרכזיים הם: בטיחות ואיכות לצד הנאה וקלות שימוש.

הקולקציה תציע מגוון רחב של מוצרים,  ביניהם: משחקים וצעצועים לתינוקות וילדים לפי טווחי גילאים, צעצועי התפתחות, צעצועי עגלה, תיקי לידה, תיקי גן, כלי האכלה, מוצרי אמבטיה, מוצרי עגלה, תיקי החתלה, אוניברסיטאות.   

המוצרים מעוטרים בדמויות מעולם הילדים כאשר הבולט בהם הוא ליין החיות האהוב על כל ילד ובקולקציה ניתן למצוא דמויות מגוונות כמו: חד קרן, לאמה, כלב, פרפר, דבורה, ארנב, אריה, שועל, פיל וג'ירף שחוזרים גם בתיקי הגן וגם בכלי האוכל וכו

הקולקציה מחולקת למספר קטגוריות מרכזיות:

משחקים וצעצועים – קבוצה זו מעוצבת בראש ובראשונה במטרה לעודד למידה ויצירתיות כמו כן הקולקציה מאוד צבעונית וכוללת מגוון פריטים רחב החל מרעשנים, צעצועי עגלה וצעצועי אמבטיה עם טקסטורות ובדים שונים ורב פונקציונליים וכלה באוניברסיטאות שמעודדות התפתחות התינוק לפי שלבי הגדילה השונים.  

קבוצת הצעצועים מחולקת ל 3 קטגוריות על פי גילאים: ניו בורן ועד 6 חודשים– כולל אוניברסיטאות, צעצועים רכים, נשכנים, רעשנים ועוד .

גילאי 6 חודשים עד 12 חודשים– צעצועים מעודדי זחילה, צעצועים התורמים להבנת המרחב ושיפור הקורדינציה לדוגמא: אוניברסיטאות, מרכזי פעילות  ועוד.  

12 חודשים ומעלה– צעצועים מעודדי הליכה וצעצועים מרגיעים למשל בובות חיבוקי שאפשר להירדם איתם, פסנתרים, קסילופונים, טלפונים ועוד.

בנוסף מציעה הקולקציה מגוון צעצועים שמתפתחים עם הילדים, למשל צעצוע בדמות דבורה בעל פונקציות רבות שמלוות את הילד לאורך חודשי הגדילה. עבור תינוקות בשלב הראשון (שעדיין אינם זוחלים) הוא מאיר ומנגן, עבור תינוקות בשלב שני שמתחילים לזחול- מופעלת פונקציה המאפשרת לצעצוע לזחול במעגלים מסביב לתינוק כדי לעודד אותו לזחילה ועבור תינוקות בשלב השלישי זחילה מהירה  והליכה- הצעצוע יודע לנוע מהר ורחוק יותר על מנת לעודד זחילה ארוכה ועד  להליכה ממש.  

מוצרי אמבטיה – נעשו תוך מחשבה על המשפחה המודרנית עם דגש נרחב על בטיחות וסטייל. הקבוצה כוללת מוצרים פונקציונליים שמקלים על ההורים לעשות אמבטיה לילדים החל מצעצוע אמבטיה שונים דרך משפך שלא מרטיב את עיני ואוזני הילדים ועד מגן לברז בצורת לוויתן.

כלי האכלה – צלחות, קעריות, בקבוקים, המתאימים במידה ובגודל לילדים, כלים בטוחים, עשויים במבוק ובעיצובי חיות מגוונים כמו: חד קרן, לאמה, כלב, פרפר, דבורה, ארנב, אריה, שועל, פיל, ג'ירף ועוד, כשכל ילד יכול לבחור את החיה האהובה עליו.  

תיקי גן– קטנים ומתוקים מתאימים לגודל התינוק ומתאימים לנשיאה ע"י ההורים באמצעות הארכת הרצועות. גם בקטגוריה זו כל ילד יכול לבחור את החיה האהובה עליו, דפוסי החיות בדיוק כמו בקולקציית כלי ההאכלה כך שניתן לבחור תיק גן וכלי האכלה עם איור של אותה דמות. 

מגבת

 תיקי החתלה– תיקי החתלה פונקציונליים בעיצוב מודרני, לדוגמא תיק עם מקומות מובנים למזרן החתלה , תיקים עם מקומות ייעודיים ללפטופ או טאבלט, תיקים עם תאים ייעודיים לבקבוקים, מוצצים ועוד.

טווח המחירים בישראל  של המוצרים ינוע בין 39.90 ₪ ל 199.90 ₪, מלבד קטגוריית מרכזי פעילות ותיקי החתלה שיוצעו בטווח שבין 449.90-999.90 ₪.

Skip hop הוקם בשנת 2003 בניו יורק, ומוחזקת על ידי חברת קרטר'ס. קרטר'ס היא חברת ביגוד ואביזרי התינוקות הגדולה ביותר בארה"ב.  Skip hop נמכר במעל 75 מדינות ברחבי העולם עם יותר מ 5000 חנויות בארה"ב.

 מחירים לדוגמא: צעצועים ומשחקים- החל מ 39.90 ₪

מוצרי אמבטיה- החל מ 59.90 ₪ כלי האכלה/בקבוקי שתיה  – החל מ 49.9 ₪

תיקי גן – החל מ 129.90 ₪  תיקי החתלה – החל מ 449.90 ₪

צעצועי עגלה- החל מ 119.90 ₪

להשיג ברשת קרטרס אושקוש, ברשת O&H ובאתר קרטרס ישראל: www.cartersoshkosh.co.il

 צילום כותרת: סקיפ הופ – צעצוע לעגלה מחיר 119.90 ש"ח צילומים : אסף לוי

זהבה הופמן:
Related Post