X

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS בחר בכוכבת הרשת אדל בספלוב כפריזנטורית המותג בישראל

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז בחר בכוכבת הרשת ואשת העסקים אדל בספלוב (568K) הישראלית כפריזנטורית המותג בישראל, במסגרת זו תככב בספלוב בקמפיין להשקת סדרת מוצרי הגנה מהשמש, שיעלה בימים אלה בהשקעה הנאמדת כ 1 מיליון שח.

הקמפיין לחשיפת סדרת השמש החדשה כולל בין הייתר: שלטי חולצות, פרסומת ברדיו, באתרי אינטרנט ובסושיאל, יקודם באינסטגרם של בספלוב וישווק אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק באתר: lierac.co.il .

סדרת השמש החדשה של ליראק פריז כוללת מגוון מוצרי הגנה מהשמש עם מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום, המעניקה גם פעולת אנטי אייג'ינג הוליסטית וגם העמקת השיזוף: קרם הגנה לפנים ותחליב הגנה לגוף 30SPF ו-50SPF , סטיק הגנה לפנים + 50SPF ושמן גוף חושני הגנה 30SPF. כמו כן סדרת מוצרי הגוף החדשה של ליראק פריז כוללת מגוון רחב של תכשירים המוכחים קלינית לטיפול בצלוליט, מיצוק, חיטוב , פיסול הגוף , הזנת העור וטיפול ביובש ועוד.

אדל בספלוב לליראק פריז צילום שי פרנקו

בנוסף, יושק תכשיר לשימוש לאחר חשיפה לשמש, שיתוף פעולה ייחודי של ליראק פריז ואדל בספלוב, להשקת מוצר חדש המשמר ומעמיק את גוון השיזוף ומעניק לעור מראה זוהר ורענן. המוצר ישווק בישראל תחת שמה של אדל: "LIERAC X ADEL ".

לדברי אדל בספלוב: "אני גאה על שיתוף הפעולה הייחודי הזה ועל הבחירה של ליראק פריז הבינלאומית בי כפריזדנטורית המובילה את המותג בישראל, כחובבת שיזוף מושבעת אני מודעת לחשיבות הרבה שיש בהבאת סדרת מוצרים איכותיים ומוכחים קלינית לשיזוף ולאחר השיזוף לשוק המקומי."

ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק ישראל אמרה על שיתוף הפעולה: "הצלחנו בישראל ליצור תקדים עם המותג הבינלאומי ליראק פריז וזאת בזכות הצלחת אדל ברשתות החברתיות עם שיא במכירות אליו הגיעה עם עשרות אלפי מוצרים שנמכרו על ידה בשלוש השנים האחרונות".

אדל בספלוב (31) נחשבת לכוכבת מובילה בישראל, אשת עסקים ודוגמנית. בספלוב עוסקת בתחומי הלייף סטייל, ביוטי, אופנה ועוד, עם מעלה מחצי מיליון עוקבים (568K). בספלוב נשואה לאיש העסקים מאץ' עבד ולהם שני ילדים: שיה וליב.

חברת LIERAC PARIS נוסדה בשנת 1975 בצרפת, ע"י הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות). ב-45 השנים האחרונות מיצבה LIERAC PARISאת מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל 65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים , ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות .

זהבה הופמן:
Related Post