X

מותג האופנה RESERVED : הסניף השני יפתח בקניון גבעתיים

בעקבות הצלחת השקת מותג האופנה   RESERVED בישראל, המיובא לישראל ע"י קבוצת H&O, הוקדמה התרחבות הרשת בארץ והסניף השני  שאמור היה להיפתח בסוף חודש מרץ 2019 בישראל (כפי שהצהירה הקבוצה עם כניסת המותג לישראל), הוקדם וייפתח מחר  בקניון גבעתיים בהשקעה של כ -6 מיליון ₪ .

הסניף החדש ישתרע על שטח של 1,500 מ"ר וימוקם בקומה השלישית.   זהו הסניף  השני שייפתח במתכונת אפנת  נשים בלבד, החל מהסניף השלישי שמיועד להיפתח לקראת חודש מרץ 2019 יכללו הסניפים החדשים  גם מחלקות ייעודיות לאפנת  גברים וילדים. קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ 30 חנויות של המותג בארץ, שטח כל חנות יעמוד על 1,500 מ"ר.

לרגל הפתיחה תושק קולקציה חדשה לחורף 2019 עם גולת הכותרת- קולקציית הקפסולה :  Sisters of the Moon – קולקציית מסיבה !

מדובר בקולקציית הקפסולה החדשה מבית רזרבד שנעשתה במיוחד עבור אירועים לתקופת הסילבסטר ומסיבות סוף השנה האזרחית. הקולקציה מאופיינת בנראות שנות ה 80,  עידן הדיסקו והמועדונים מלאי האנרגייה , פולחן מועדון 54 בניו יורק וסדרות מזוהות מהתקופה כמו "שושלת".

" Sisters of the Moon" היא  קולקציה נשית וזוהרת : המשלבת זהב וכסף, לורקס וחוטים מבריקים, בדי  סאטן  וברוקד לצד פאייטים גדולים וקטנים. המראה  מתאים לאירועים קטנים וקוקטיילים  כמו גם למסיבות סוערות עד אור הבוקר. את יכולה לבחור בשמלת סאטן מקסי שחורה במכפלת א סימטרית או שמלת מקסי  או בצללית אוברול כסף בשילוב מעיל קטיפה או פרווה ולהיות כוכבת הערב.

הצבעים של האוסף מבוססים על שחור לגווניו, זהב, ורוד אצילי, כסף קריר וגוון חם מאוד של ירוק כהה. הצללית נשלטת על ידי כתפיים רחבות, המודגשות בשרוולים מודגשים, מחשופי V,  מותניים מודגשות ומראה דרמטי ונשי.


ריזרבד חורף 2019 . צילום- יחצ חול.

דוגמאות למחירים של הקולקציה החדשה שתושק בחנות: שמלות החל מ-59.9 ₪ , ג'קטים ומעילים – החל מ- 79.9 ₪  ,  סווטשרטים – החל מ-49.9 ₪ ,  ג'ינס החל מ-69.9 ₪ , חולצות החל מ-59.9 ₪ , חצאיות החל מ-49.9 ₪ , סריגים וקרדיגנים החל מ59.9 ₪ , מכנסיים החל מ-49.9 ₪, חולצות טי החל מ-  24.9 ₪ , צעיפים החל מ- 39.9 ₪ , תיקים החל מ- 89.9 ₪ , נעליים החל מ99.9 ₪ , תכשיטים החל מ -29.9 ש"ח .

לרגל הפתיחה תינתן הנחה של 20% על כל החנות ביום הפתיחה בלבד!  הפתיחה לקהל הרחב תיערך היום (יום שני ה 3.12), נר ראשון של חנוכה. במסגרת הפתיחה יערך  מופע מוזיקלי של עילי בוטנר וילדי החוץ וכן טקס הדלקת נרות חגיגי וקביעת מזוזה.

RESERVED נחשב  למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם 461 חנויות ברחבי העולם. הוא נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה ועם זאת מציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה מעל 1700 חנויות בעולם ב 21 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט ובלגרד.

קבוצתH&O  הינה מקבוצות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994. הקבוצה מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ- 60 חנויות בישראל של רשתות אייץ אנד או (H&O), קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh) ומדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity) הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר'). לרשת מועדון לקוחות המונה כ- 400,000 חברים וכ-170,000 מחזיקי כרטיס אשראי מועדון Cal-H&O  .

חנות ריזברד קניון גבעתיים. צילום אלעד גוטמן

 

עדי ישראלי:
Related Post