X

מומלץ: מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים

לא פעם אתם מחפשים מלון שיש בו הכל: שקט, מיקום מרכזי, שירת אישי, חנייה ועוד כמה פרטים שעושים לכם את היום. גם אנחנו חיפשנו מקום לחגוג יום הולדת ומצאנו את מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים.

משיטוט באתר של פתאל ראינו צילומים של המקום וגם מיקומו ליד עיריית ירושלים וכמי שאינם גרים בבירה, לא הצלחנו לדעת את מיקומו המדויק של המלון, אבל אחרי שהגענו לשם גילינו שהבחירה שלנו היתה מושלמת.

חדר עם כל הפינוקים…

ראשית, למלון חנייה תת קרקעית ( בתשלום סביר) וזה דבר סופר חשוב במרכז ירושלים. הדבר איפשר לנו לצאת ולהיכנס עם הרכב כמה פעמים ביום ללא הפרעה. אבל זה היה החלק הקטן של האירוח. בקבלה של המלון גילינו אדיבות יוצאת מהכלל, נכונות לסייע בכל שאלה, והכל בחיוך רחב. אחד הדברים הראשונים אליו התוודענו היתה פינת הקפה והתה, השתייה הקלה, העוגיות והפירות , הפועלות 24 שעות בכל ימות השבוע וכמי שהגיעו מנסיעה ארוכה זה היה בדיוק בזמן.

ההפתעה הגדולה ציפתה לנו בחדר המרווח שקיבלנו, המיטה הענקית, פינת הישיבה, פינת הקפה עם מכונת אספרסו, חלוקי מגבת וכפכפים של המלון, מקלחון מאובזר וחצר קטנה הצמודה לחדר ובה גילינו את הג'קוזי הפרטי שלנו. פינקו נאותנו לרגל האירוע הפרטי גם בבקבוק יין ועוגה טעימה (כמה קלוריות…) וסלסלות פירות טריים.

פינת ג'קוזי בחצר

בערב, בהליכה קצרה הגענו לכיר ציון, למדרחוב הירושלמי ההומה ומשם לשוק מחנה יהודה התוסס בשעת לילה מאוחרת. בבוקר ירדנו למתחם ממילא, משם הדרך קצרה לעיר העתיקה ולכותל המערבי. בקיצור כשכותבים באתר שה"מלון במיקום מרכזי" יש לזה כיסויי מושלם.

ארוחת הבוקר מוגשת בטוב טעם וברוחב לב. שפע של מטבלים, סלטים, תוספות ועוד ומלצר ששואל אותך איזה ביצה אהובה עליך ומביא לך אותה חמה היישר מהמטבח. בקיצור כל הפינוקים ויותר. ואם שכחתי כדי להוסיף המלון שקט ואינטימי. ממליץ בחום.

זהבה הופמן:
Related Post