X

מה זה קידום אתרים ולמה זה כל כך חשוב לעסק שלך?

כשמדברים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדברים תהליכים. למעשה, לפני שרואים תוצאות, לפעמים עשויים לחלוף מספר חודשים. יחד עם העובדה שמדובר בתהליך, מומחי קידום אתרים תמיד יידעו כיצד לנסות ולזרז את הליכי הקידום.

קידום אתרים כל כך חשוב לעסק שלכם, מפני שכיום אם אתה לא באינטרנט, אתה פשוט לא קיים. סליחה על הקלישאה, אבל זה פשוט המצב. מלבד פיצוציות שכונתיות וחנויות צעצועים של "הכול בשקל", כמעט כל בית עסק כיום חייב נוכחות דיגיטאלית. בגדול, וסליחה על הפשטנות, ניתן לחלק את תהליך הקידום למספר ענפים מרכזיים. אחד הענפים שצריכים להיות הכי עבים וקשוחים, הוא ענף של קידום אורגני לעסק. מאותו עץ של נוכחות דיגיטלית באינטרנט, יוצא עוד ענף הנקרא ענף קידום ממומן. מלבד אלו, ניתן לבצע קידום אתרים המתבסס על טכניקות רבות ושונות, כך שכדאי לשכור לא פחות מאשר מומחים אמיתיים בתחום של קידום אתרים בגוגל.

קידום אורגני או ממומן? יש בכלל "או"?

ברשותכם, אנחנו נשמח להתחיל מהתשובה. התשובה היא: כל מקרה לגופו. ישנם מקרים בהם בתי עסק וחברות יפיקו תועלת אדירה מקידום אורגני בלבד, ישנם מקרים בהם ההיפך הוא הנכון וכדאי להתמקד בקידום ממומן, אך דבר אחד בטוח: אם לא ביצעתם תהליך נכון של קידום ממומן עוד לפני הקידום האורגני, יכול להיות שאתם מבזבזים את הכסף שלכם לשווא.

באמצעות הקידום הממומן תוכלו לראות תוצאות מיידיות, להבין אילו מסרים עובדים על קהל היעד שלכם באופן הטוב ביותר ולאילו מילות מפתח יש את הביצועים הטובים ביותר. את המסקנות שלכם תוכלו ליישם בקידום האורגני, שם רואים את התוצאות לאחר זמן רב יותר ולא מהיום להיום.

ברוב המקרים, יש צורך לבצע קידום אורגני וגם קידום אתרים ממומן. זאת, מפני שבכל תחום כיום ישנם מתחרים רבים, ועליכם תמיד להיות נוכחיים בכל הפלטפורמות הרלוונטיות לסוג העסק שלכם. אם סוג העסק שלכם צעיר באופיו ובגילאים שלו, כדאי לשקול קידום ברשת האינסטגרם, אך לא רק, וכמובן שיש להתאים את כל תהליך הקידום לסוג העסק ולסוג מסע הפרסום שהוא מצריך. בדרך כלל, מומחי קידום אתרים ישקיעו חלק ניכר מהזמן במיפוי המתחרים ובבנייה נכונה של התוכן באתר שלכם.

האם קידום אתרים חייב לקחת חודשים?

באופן כללי, אתרים נסרקים על ידי גוגל כל הזמן ואם מדובר באתרים מאוד קטנים, ייתכן שייקח זמן עד שהאלגוריתמים של גוגל יסרקו אתכם ויבחינו בשינויים שביצעתם, בשדרוגים של האתר וכדומה. שימו לב, בכל מקרה כדאי לקחת בחשבון שהתהליך יארך מספר חודשים, לפחות, תלוי בתחרויות של התחום. מקדמי אתרים מקצועיים יוכלו למפות את המתחרים, להבין עד כמה התחרותיות גבוהה ברחבי הדיגיטל, ולספק לכם צפי מסוים לתוצאות בתהליך הקידום.

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך של קידום אתרים ושיווק באינטרנט, הוא בחירת אנשי המקצוע הנכונים. בתחום הקידום של אתרי אינטרנט, קיימים לא מעט חובבניים שמבטיחים תוצאות "בשמיים" ובזמן מהיר, כך שאל תתפתו לאותם שרלטנים, וסליחה על ההשמצה. חברת קידום אתרים רצינית, תמיד תיידע אתכם כי מדובר בתהליך מורכב, כמעט ולא משנה באיזה תחום אתם עוסקים ודורשים לקדם.

היכנסו לאתר לינקשייק וצרו קשר עם המומחים של החברה >>

דן ליאורי:
Related Post