X

מה זה גישור משפחתי?

רוב האנשים, כשהם חושבים על גישור, חושבים על גישור גירושין. עם זאת, כדאי לדעת שיש כזה דבר גם גישור משפחתי, והעיקרון הוא בדיוק אותו עיקרון. כלומר, גישור באופן כללי עוסק לא בציון כל ההבדלים והקשיים, אלא להפך: במציאת עמק השווה. לא אחת מתרחשים ויכוחים אינסופיים בתוך המשפחה, ולעיתים הם עלולים להיות מורכבים ביותר.

זה עלול להיות מצב שכולל בתוכו גם עסק משפחתי או עניינים כלכליים אחרים. לכן זה ברור שאם אפשר להיעזר באיש מקצוע רציני שמגיע מתחום הגישור, כדאי יהיה לעשות זאת. גישור בתחום המשפחתי יעזור גם לכם, כפי שהוא עזר לרבים אחרים, למצוא את הפשרה. הרבה פעמים בעזרת תהליך של גישור בתחום המשפחתי יש לנו אפשרות להבין אחד את השני טוב יותר וכך לשפר את חיי המשפחה בצורה משמעותית.

איך בוחרים ממי לקבל שירותי גישור משפחתי?

רוצים לנסות את האפשרות של גישור משפחתי? לא מעוניינים להמשיך את המריבות האינסופיות האלה? אתם צודקים. מה שכן, חשוב להבין שהשאלה האם תהליך כמו גישור בתחום המשפחתי יעזור או לא, תלויה הרבה במגשר. לכן יש טעם לעצור ולבדוק במי אתם בוחרים. האם כל מגשר יתאים לכם? מובן שהתשובה היא לא. המגשר שלכם צריך להיות איש מקצוע מוכשר, מקצועי וכזה שיודע להקשיב לשני הצדדים. הוא גם צריך להיות אדם שיגרום לכם להרגיש כמה שיותר בנוח, כי רק כך תבטיחו שתהליך הגישור באמת יצליח.

האם התהליך הזה עולה הרבה?

אומנם אתם חושבים לעבור תהליך של גישור משפחתי אך חוששים שזה יהיה יקר? היום זה לא חייב להיות כך. כתוצאה מכך שגישור, בכל תחום אפשרי, זוכה היום להצלחה, אנחנו רואים שהמחירים יורדים. משמעות הדברים היא שאם תדברו עם מספר מגשרים, אתם תראו שהמחירים מאוד מגוונים. לכן, אם יש לכם אופציה להשקיע כמה רגעים, לעשות השוואת מחירים וכך לבחור את המגשר שלכם, מובן שכדאי לעשות זאת. אין ספק שאחרי תהליך של גישור חיי המשפחה ייראו אחרת. לכן, לא כדאי לכם לעשות זאת, אלא גם רצוי להתחיל את התהליך כמה שיותר מהר.

דן ליאורי:
Related Post