X

מהו הר הכסף ?

כאשר שומעים את המושג הר הכסף, לא תמיד יודעים מה הכוונה בעצם או מה זה בכלל אומר. הר הכסף זה אפשרות מסוימת שאותה יצר משרד האוצר על מנת שכל אדם באשר הוא יוכל לחפש את הכספים האבודים שלו ללא כל בעיה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

כיום, כמעט לכל אדם קיים כספים אבודים מסוימים אשר מהם הוא שכח ואין לו כלל מושג כי אכן יש לו כסף במקום מסוים. כספים אבודים יכולים להיות במגוון מקומות, כמו למשל: חשבון בנק מסוים שמזמן נסגר ולכן, יכול להיות כי הוא נשכח.

בנוסף, יכולים להיות כספים אבודים בפוליסות ביטוח שונות. לפעמים כאשר עוברים מעבודה לעבודה מחליפים בעקבות כך גם את פוליסת הביטוח הקיימת, במצבים כאלו בפוליסת הביטוח הישנה אשר בה הייתם בעבודה הקודמת קיים כסף שיכול להיות מאוד כי תשכחו כלל שהוא קיים.

הר הכסף – כיצד ניתן לבדוק?

בזכות היצירה החדשה של משרד האוצר כיום, כל אחד ללא כל בעיה יכול להיכנס לאתר האינטרנט של משרד האוצר על מנת לבדוק האם יש לו כספים אבודים.

כאשר נכנסים לאתר של משרד האוצר, קיימת האפשרות להיכנס לחיפוש הנקרא הר הכסף. לאחר מכן קיימת האפשרות לרשום את כל הפרטים האישיים שלכם על מנת שאכן מנוע החיפוש יבצע את החיפוש בצורה יסודית וטובה מספיק.

לאחר שמנוע החיפוש מבצע את החיפוש היסודי, יכולים לעלות לכם כל הנתונים אשר להם אתם זקוקים על מנת שתוכלו לדעת האם אכן קיימים לכם כספים אבודים שאתם לא יודעים עליהם, או יכול להיות כי אתם יודעים אך עבר כל כך הרבה זמן שזה כבר פרח מזיכרונכם.

אפשרות זו הינה מעולה, לא תמיד יש את הזמן להתעסק עם חיפוש של כספים אבודים בהתקשרות לגופים מסוימים, וכאן קיימת האפשרות עבור כל אחד להזין את הפרטים האבודים שלו ולדעת האם יש לו כספים אבודים בגופים שונים. כל זאת ללא הצורך בהרמת טלפונים או המתנה למענה.

האם משתלם להשאיר את הכסף בגופים שונים?

להשאיר את הכספים האבודים שלכם אצל גופים שונים, יכולה להיות טעות. יכול להיות כי אתם חושבים שהכסף שלכם נמצא שם אז אין כל בעיה וכי כאשר תצטרכו אותו תוכלו למשוך ללא בעיה. מדובר על טעות מכיוון שככל שהכספים שלכם נמצאים בגופים כאלו הם יכולים לאבד מהערך שלהם. בגופים אלו דמי הניהול הינם גבוהים ובנוסף, אין כלל פיקוח על הכספים האלו.

לכן, ההמלצה הטובה ביותר עבור כל אחד זה להיכנס לאתר אינטרנט, ולחפש באמצעות הר הכסף את הכספים האבודים שלכם. כך, אתם גם יודעים כי קיים לכם כסף, וגם אתם יכולים להחליט האם אתם מעוניינים למשוך את הכספים האבודים הזה או להשאיר אותם שם, ההחלטה תהיה נתונה להחלטתכם.

דן ליאורי:
Related Post