X

מדרסים בהתאמה אישית – הצעד הבא להפחתת כאבי גב

לכל כאב שאנו חווים יש סיבה, ופעמים רבות הסיבה היא לא אחרת מאשר נעליים לא מתאימות. לא רק נעליים, הרי שכל דבר שאנו משתמשים בו באופן קבוע ויומיומי ואינו מתאים לגוף שלנו בצורה טובה, סביר כי יגרום לנו לפתולוגיה עם הזמן. הליכה עם מדרסים בהתאמה אישית היא צעד חיוני לבריאות הברכיים והגב, תרתי משמע.

אבל כיצד מתאימים מדרסים? ואיפה אפשר לעשות כזה דבר? ובכן, כיום התאמת מדרסים באופן אישי היא לא דבר נדיר או קשה להשגה. מדובר בתהליך מוכר ומקובל בעולם הרפואה, והרבה מאוד מומחים באורתופדיה ממליצם על התאמה שכזו למטופלים שלהם אשר סובלים מכאבים שונים.

איך מדרסים עוזרים לי?

כאשר אתם צועדים עם מדרסים בהתאמה אישית, אתם בעצם צועדים בצורה נכונה יותר. צעידה נכונה אומרת שכל צעד שאתם עושים אתם עושים בהרמוניה עם מבנה הגוף שלכם. תנועת השלד נכונה יותר, עבודת השרירים בריאה יותר, וההשפעה של זה נפרשת על כל הגוף.

  • כאבי ברכיים – כה נפוץ וכה מעיק, הרי שאנחנו חייבים ברכיים בריאות כדי לקום, לשבת, ולנוע במרחב. מדרסים שהותאמו בדיוק לכם יכולים למנוע כאבים אלו, ומן הידוע כי הם הצעד הבריא ביותר לאלו הסובלים מפלטפוס.
  • כאבי דורבן – כאבים שבאים והולכים באזור העקב, לעיתים כדקירה חדה עד מאוד, ולעיתים מלווים בכאבים סביב העקב ועד כף הרגל. מן הידוע בתחום המדרסים כי ניתן להפחית ואף להעלים כאבי דורבן בעזרת המדרסים הנכונים.
  • כאבי גב תחתון – מהכאבים הנפוצים ביותר בעולם, כאבי הגב התחתון יכולים להיות בדרגה נמוכה עד מאוד, ולטפס עד כדי כאב משתק. המדרסים יכולים להקל ואף לפתור כאבי גב תחתון אשר נובעים ממנח לא נכון של כף הרגל, הבדלים באורך בין הרגליים, ועוד.

איך זה עובד?

התאמת מדרסים בעולם הטכנולוגי-מודרני בו אנו חיים היא אישית בצורה שלא הייתה אפשרית עד כה. כיום המדרס מותאם לכם ישירות דרך אינטראקציה של חומר המדרס עם כפות הרגליים שלכם, ובתנועה, כך שהמדרס מותאם בצורה מושלמת.

מדרסים מתקדמים, אשר אינם מיוצרים באמצעות יציקת גבס (השיטה הנפוצה והמיושנת), הם פרי טכנולוגיה חדישה. המדרסים הללו גמישים יותר, מה שאומר שהרגל לא הופכת למקובעת, אלא להפך, היא שומרת על גמישות ובריאות לאורך זמן. בנוסף החומר ממנו עשויים מדרסים ייחודיים אלו מציע פתרון של בולם זעזועים, מה שמוריד את העומס מן הברכיים ומן הגב.

זהבה הופמן:
Related Post