X

מד"א : למעלה מ-20,000 חבילות מזון חולקו במבצע 'קמחא דפסחא'

כמידי שנה, גם השנה נרתמו מתנדבי מד"א למבצע "קמחא דפסחא" המסורתי של הארגון, במהלכו נאספו מאות אלפי מוצרי מזון ברשתות השיווק הגדולות ברחבי הארץ וחולקו בשיתוף עמותת 'אורות החסד' למשפחות מעוטות יכולת.

בשבועות האחרונים התרימו מתנדבי מד"א ברשתות השיווק ברחבי הארץ מצרכי מזון רבים אשר נארזו ללמעלה מ-20,000 חבילות. בתחנת מד"א בבית שמש שיתפו פעולה עם שוטרי ומתנדבי הנוער של המשטרה שסייעו באריזה ובחלוקת חבילות המזון בעיר. מתנדבי מד"א מתחנת רחובות שפעלו בשיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה בעירייה חילקו לתושבי העיר בנוסף למאות ארגזי מזון גם מכשירי מיקסרים חדשים שסופקו ע"י העירייה.

בתחנת מד"א בקרית מוצקין הצטרף ראש העירייה מר חיים צורי יחד עם שר החקלאות ופיתוח הכפר ח"כ אורי אריאל לאריזות חבילות מזון "מרגש להיות פה בתחנת מד"א בקריות ולראות את המתנדבים שעושים עבודת קודש ומצילים חיים ביום ובלילה באים בכדי לאסוף ולארוז יחד חבילות מזון לנזקקים. זו הערבות ההדדית האמתית של עם ישראל. אני מאחל לכם חג כשר ושמח" סיכם השר אריאל

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אנחנו לא יכולים להישאר אדישים כאשר יש משפחות אשר לא מסוגלות למלא את שולחן החג ולחגוג את סדר הפסח בכבוד. כחלק מהפעילות ההומניטרית של מד"א, שמחנו גם השנה לקראת חג הפסח לקיים את מבצע 'קמחא דפסחא' ולסייע לעשרות אלפי משפחות מעוטות יכולת להסב סביב שולחן הסדר וליהנות מהחג. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למתנדבי ועובדי מד"א, לפעילי תנועת 'אורות החסד', לכל מי שנרתם למבצע וכמובן לתורמים הנדיבים שבזכותם לא היינו מצליחים לקיים את הפעילות החשובה הזו. מד"א ימשיך לפעול למען הציבור הישראלי ולעודד מעורבות חברתית וקהילתית. אני מאחל חג שמח וכשר לכל בית ישראל".

בצילום: מבצע קמחא דפסחא בתחנת מד"א קרית מוצקין – צילום נועה דרעי דוברות מד"א

עדי ישראלי:
Related Post