X

מגזין פורבס: הרופאים הטובים ביותר נמצאים בביה"ח כרמל

מספר שיא של 31 רופאים בכירים מהמרכז הרפואי כרמל נבחרו ומופיעים השנה ברשימת הרופאים הטובים בישראל של מגזין "פורבס" היוקרתי. זאת כמות הרופאים הנבחרים הגדולה ביותר מתוך כלל בתי החולים בחיפה ובצפון (יחסית לגודל בי"ח ). מדובר ברשימה מכובדת ועטורת כוכבים של מומחי בית החולים כרמל הפזורים לאורך כל שדרת מקצועות הרפואה וההתמחויות מהמובילים בישראל.

המגזין היוקרתי סקר את כל הרופאים המומחים בישראל וביצע בחירה מדוקדקת על סמך מדדים בינלאומיים וביצוע סקר אנונימי של הרופאים המובילים בישראל שהמליצו על הרופאים הטובים ביותר.

ואלו שמות נבחרי כרמל על פי בחירת מגזין פורבס:

ד"ר תמר עציוני

ממחלקת נשים ויולדות של כרמל שנבחרה השנה כמחלקה המצטיינת של בית החולים פרופ' עופר לביא מנהל מחלקת נשים ויולדות בכרמל, ד"ר יעל גולדברג מנהלת היחידה לאולטרסאונד גניקולוגי מיילדותי במחלקה ויו"ר ועדת ההתמחות של כרמל, ד״ר יובל קאופמן – מנהל המרכז הרב תחומי לטיפול באנדומטריוזיס בכרמל ובמרכז רפואי לין של הכללית. ד"ר לודמילה אוסטרובסקי מנהלת היחידה לאנדוסקופיה אונקולוגית ופרופ' אבי רוטשילד מנהל מחלקת ילודים וטיפול נמרץ פגים.

מחלקת ילדים של כרמל מובילה עם שיא של 8 רופאים נבחרים במגזין.

פרופ' גיורא פילר מנהל מחלקת ילדים בכרמל, מנהל מערך השינה של כללית במחוז, אחראי תחום רפואת ילדים במחוז, ומשמש גם כסגן הדיקן למינויים קליניים בפקולטה לרפואה בטכניון. פרופ' נתי צלניק מומחה בנוירולוגיה והתפתחות הילד בבכרמל ובמרפאת פרונט של הכללית בחיפה. פרופ' משה אפרת מומחה בזיהומים בילדים. ד"ר איילת שני אדיר מומחית ברפואת עור בילדים במחלקה בכרמל ובמחוז חיפה של הכללית. ד"ר לילך שמר מאירי מנהלת היחידה לנוירולוגית ילדים בכרמל ומנהלת מערך המכונים לנוירולוגיה והתפתחות הילד של כללית במחוז חיפה וג"מ. ד"ר יגאל אלנברג מומחה לגסטרו ילדים במחלקה בכרמל ומנהל המרכז לבריאות הילד של הכללית בטירת הכרמל, ד"ר קרין יעקובי – ביאנו רופאה בכירה למחלות ריאה ו CF ילדים במחלקה וד"ר תמר עציוני  – פרידמן מומחית ברפואת שינה בילדים, סגנית מנהל מחלקה וסגנית מנהל ביה"ח כרמל.

ד"ר יעל גולדברג

עוד מככבים מכרמל ברשימת הרופאים הכי טובים בישראל של המגזין השנה. פרופ' אילנה דואק מנהלת מחלקת אף אוזן גרון ניתוחי ראש וצוואר בכרמל ובמרכז לין המשמשת גם כיו"ר איגוד רופאי אף אוזן וגרון וניתוחי צוואר בישראל. ד״ר רענן כהן – כרם מנהל יחידת א.א.ג ילדים בכרמל ויועץ במרכז לבריאות הילד של כללית ארמון חיפה. פרופ’ אבי שצ׳ופק רופא בכיר במח’ א.א.ג בכרמל ומנהל היחידה האוטונוירולוגית במרכז לין של כללית . ד"ר זאב גולדיק מנהל מחלקת הרדמה וטיפול נמרץ וד"ר אריק עדן מנהל היחידה לטיפול נמרץ נשימתי ד"ר ארז שרוני מנהל המחלקה לניתוחי לב וחזה וד"ר רונן גלילי מנהל היחידה לניתוחי חזה וריאות בכרמל ויועץ במרכז רפואי לין. 

ד"ר יורם דקל מנהל המחלקה האורולוגית ומומחה בכירורגיה אורולוגית וד"ר בוריס פרידמן רופא בכיר במחלקההאורולוגית וראש החוג לאורולוגיה קהילתית. ד"ר ריאד חדאד מנהל המחלקה הכירורגית ב' בכרמל המשמש גם כיו"ר החברה הישראלית לכירורגיית כבד, גזבר החברה הישראלית לכירורגיה אונקולוגית, ויו"ר החוג לכירורגיה בפקולטה לרפואה בטכניון. ד"ר ויקטור פרחויקי מנהל המחלקה הנפרולוגית בכרמל, שימש עד לפני מספר חודשים כיו"ר האיגוד הישראלי לנפרולוגיה ויתר לחץ דם.

פרופ' אריאל מילר

פרופ' יוחאי אדיר מנהל מכון הריאות בכרמל, יו"ר איגוד רופאי הריאות בישראל המשמש גם כמנהל השירות המרחבי לטיפול במחלות ריאה בכרמל ובמלמ”ר של כללית וד"ר אמיר אברמוביץ מנהל היחידה לרפואת ריאות פולשנית במכון הריאות בכרמל. פרופ' אלי צוקרמן מנהל יחידת הכבד בכרמל ובמחוז, עד לאחרונה שימש גם כיו"ר החברה הישראלית למחלות כבד. פרופ' אריאל מילר מנהל היחידה לטרשת נפוצה וחקר המוח במחלקה הנוירולוגית פרופ' אבינועם שירן מנהל יחידת האקו במחלקה הקרדיולוגית. ד"ר אלינה מלמוד מומחית ברפואת עיניים ילדים במחלקת עיניים בכרמל ובמרכז בריאות הילד "לב הקריה" של הכללית. וד"ר דלית מנהיים רופאה ומנתחת בכירה במחלקת כלי דם בכרמל, מומחית לכירורגיית כלי דם עורקיים היקפים.

ממגזין פורבס מעדכנים כי זו השנה השישית ברציפות, שמגזין פורבס ישראל מפרסם את רשימת הרופאים הטובים. " דירוג הרופאים הטובים בישראל היא לא משימה פשוטה, אומרים בפורבס,  היא דורשת איסוף כמות גדולה של נתונים, עיבוד וניתוח שלהם באמצעות מתודולוגיה חזקה ונכונה ובעיקר, היא דורשת יכולת להתעלם מלחצים ומאינטרסים חיצוניים על מנת ליצור את הרשימה האובייקטיבית והשקופה ביותר בישראל"

סגנית מנהל ביה"ח כרמל ומי שנבחרה כמובילה בתחום רפואת השינה בילדים ד"ר תמר עציוני אומרת כי מחלקת הילדים בכרמל היא מיקרוקוסמוס למצוינות של כרמל. " אין ספק כי בית החולים כרמל משמש כחממה ובית גידול מעולה למצוינות ולמקצוענות רפואית. מקצוענות רפואית אינה רק ידע, אלה מכלול שלם של יחס רופא מטופל, תמיכה ומחקר אקדמי, וסביבה האיכותית של רופאים מצוינים המקרינה על דור העתיד של המתמתחים והרופאים בכלל בכרמל בכלל. מחמם את הלב שגם מטופלים וגם קולגות רואים ומעריכים את העשייה במחלקת ילדים בפרט ובכל ביה"ח כרמל בכלל. הפרגון ההדדי שכלל איננו מובן מאיליו הינו מבורך ומוערך. אני מקווה שנמשיך לשרת את ציבור המטופלים נאמנה, במקצועיות במסירות ובאנושיות".

דן ליאורי:
Related Post