X

מגוון האפשרויות של אוהלים למכירה

האוהל הוא פריט שקיים בתרבויות רבות ברחבי העולם. כך למשל הטיפי שימש את השבטים האינדיאנים בצפון אמריקה במשך אלפי שנים, במרכז אסיה היה נהוג לחיות במבנה נייד שנקרא יורט, וגם בתנ"ך ישנם לא מעט אזכורים לאוהלים. בעולם האסוציאציות של הישראלים האוהל מחובר במקרים רבים לשירות הצבאי, ובאופן טבעי גם בטיולים בבתי הספר מככב המבנה הארעי שניתן להרכיב ולפרק בקלות.

אוהלים גדולים יותר יכולים לשמש למגוון רחב מאוד של מטרות. כשמחפשים אוהלים למכירה חשוב להתאים את סוג האוהל לסוג השימוש כדי להפיק מקסימום תועלת.

אוהלים למצבי חירום

קטגוריה אחת של אוהלים למכירה היא אוהלים המיועדים לניהול מצבי חירום. אוהלים אלה נמצאים בשימוש רשויות מקומיות, גופים שאמונים על ניהול מצבי חירום כמו למשל משטרת ישראל או רשות הכבאות וההצלה, בתי חולים ועוד. מכירת אוהל חירום מחייבת אחריות רבה וזאת לנוכח התפקיד החיוני של המרחב שנועד לאפשר למי שמנהלים את האירוע לעשות זאת בנוחות ובמקום מוגן מפני השמש או הגשם. לאוהלים אלה שלד חזק במיוחד שמחזיק מעמד גם בתנאי שטח קשים ובשימוש אינטנסיבי.

אוהלים לאירועים

גם מכירת אוהלים לאירועים מחייבת אחריות, אם כי מסוג אחר לגמרי כמובן. כשהאירוע נערך במקום פתוח או בחיק הטבע, לאוהל יש תפקיד משמעותי מאוד בהצלחתו. האסתטיות של אוהלים למכירה למטרת אירועים היא שיקול חשוב בבחירה, וזאת על-מנת ליצור את האווירה הרצויה. ישנם אוהלים המיועדים לכנסים מקצועיים ויש גם אוהלי שאנטי לאירועים פחות מכופתרים. בכל מקרה ניתן לצרף לאוהל גם פתרונות חימום וקירור, תאורה, הגברה, גדרות, מעקות וכל ציוד אחר לטובת קיום האירוע המושלם.

אוהלים לוגיסטיים

מטרה מקובלת אחרת שעבורה מחפשים אוהלים למכירה היא לוגיסטיקה. בעידן שבו פתרונות אחסון חייבים להיות גמישים ויעילים, אוהל למכירה הוא אופציה מעולה. בין השאר נעזרים באוהל לצורך אחסון סחורה כזו או אחרת מרכזים לוגיסטיים על-מנת לעבות את שטחי האחסון כשיש כמות גדולה מהרגיל של סחורה, רשתות שיווק בתקופת החגים או כשיש מבצע מיוחד, קבלנים בענפי בנייה והנדסה, גורמי מקצוע לאורך שרשרת הייצור בחקלאות, מפעלים שונים ועוד.

המידות השונות של אוהלים למכירה

חברה רצינית שעוסקת במכירת אוהלים מציעה באופן טבעי מגוון רחב מאוד של מידות לכל סוגי האוהלים ולכל מטרה. כך למשל גודל אפשרי אחד הוא אוהל ברוחב של 560 ס"מ, גובה 280 ס"מ ואורך של 275 ס"מ כך שהשטח הכולל הוא 15.4 מ"ר.

אוהל גדול יותר יכול להתאפיין באותו רוחב ובאותו גובה אבל עם אורך של 995 ס"מ כך שהשטח הכולל שלו הוא כ-55 מ"ר. חברה ותיקה שמציעה שלל דגמים וגדלים גם מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים שיעזרו לכם לאפיין במדויק את הצורך שלכם וכך לקנות את האוהל האופטימלי בכל מסגרת תקציב.

זהבה הופמן:
Related Post