X

מבצע רשת מטרו: "עוברים דירה"

לרגל "עונת מעברי הדירות ", יוצאת רשת מטרו , המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה,   במבצע ראשון מסוגו,  במסגרתו: רוכשים חבילת 12 מוצרי חשמל של המותגים המובילים,   ב 15,990 ₪ בלבד,  במקום 22,550 ₪ (שווי המוצרים). כמו כן המבצע כולל פריסה של עד 36 תשלומים.

מבצע עוברים דירה צילום יח"צ

חבילת ה 12 מוצרים כוללת את מוצרי החשמל האטרקטיביים ביותר במעבר דירה חדשה:  מדיח כלים – של המותג BEKO , מייבש כביסה – של המותג BEKO , תנור –  של המותג ROSIERES, מסך טלוויזיה 65 אינץ' – של המותג Panasonic, כיריים מנירוסטה – של המותג   BEKO, מכונת כביסה –  7 ק"ג של המותג BEKO ,  מקרר –  4 דלתות של המותג LG, מגהץ קיטור – של המותג Tefal, בלנדר מוט – של המותג BRAUN   , מעבד מזון – בעל נפח קערה 2.1 ליטר של המותג kENWOOD , מיקרוגל 25-  ליטר של המותג Delonghi ומיקסר – בעל קערה 7 ליטר הכולל בלנדר של המותג CHROMEX.

בנוסף, מקבלים במתנה  – סט סירים ומחבת –  של המותג  FOODY    

המבצע בתוקף החל מה 25.5.2021 עד ה 22.06 או עד גמר המלאי המוקדם מבניהם. התשלומים רק בכרטיס אשראי, המחיר אינו כולל הובלה והתקנה .

להשיג ברשת מטרו בסניפים הבאים: כפא קאסם– מתחם ALL IN HOME , חורפיש– כביש 89 כניסה מערבית, מעיליא– בוויז מטרו מוצרי חשמל לבית, חיפה– הציונות 1, חיפה- ההסתדרות 179, באר יעקב– קניון באר יעקב, עפולה- יהושוע חנקין 7, אשדוד- העצמאות 87, שוהם- האגוז 9 פארק תעשיות חבל מודיעין, קריית ביאליק- בעלי המלאכה 12, קריית ביאליק- שדרות ירושלים 3, מעיליה- רחוב אל מרג', לוד- קניון לוד סנטר קומת כניסה. כפר כנא– ליד תחנת דלק יעד .

זהבה הופמן:
Related Post