X

מאירועי ט"ו בשבט: נטועים בנשר

נטועים בנשר

מתנדבי "נשר נגלית לעין" בשיתוף עם יד יצחק בן צבי, עיריית נשר ורשת המתנ"סים נשר קיימו במסגרת אירועי ט"ו בשבט, אירוע קהילתי, ברוח החג והשמירה על הסביבה.

משפחות רבות לקחו חלק באירוע: "נטועים בנשר", שהתקיים אתמול בערב (יום ב') בהיכל התרבות, בהשתתפות ראש העיר, אבי בינמו, יו"ר רשת המתנ"סים נשר, חגי טנדלר, חברי מועצת עיר וחברי דירקטוריון רשת המתנסים נשר.

אירוע "נטועים בנשר" כלל: תערוכה של תצלומים היסטוריים של משפחות בעיר נשר בסימן ט"ו בשבט, וכן מפגש זמר לחג על היחס לטבע ולסביבה בשירים עבריים בהנחייתו של אבינועם קולודני ובליווי נגינת אקורדיון. רכז המתנדבים, יהודה דסקל סיפר במהלך האירוע על המקורות היהודיים לט"ו בשבט. את האירוע ארגן והנחה רכז "נשר נגלית לעין", אלכס רינגר, יחד עם רכזת המתנדבים, בת שבע זגורי.

תוך כך, במהלך השבועיים האחרונים, פרסמו יחד מתנדבי נשר נגלית לעין ועיריית נשר ברשת החברתית פייסבוק את קמפיין "סלפי עצים", במסגרתו נתבקשו תושבי העיר לזהות עצים מיוחדים ועתיקים הפזורים ברחבי העיר ולהצטלם איתם ב"סלפי" לקראת ט"ו בשבט. גם תמונות אלו בהם מצולמים תושבים הוצגו בתערוכה שבהיכל התרבות. יצוין כי התערוכה פתוחה לקהל הרחב והיא תוצג גם במהלך החודש הקרוב.

בדברי ברכתו באירוע אמר בינמו: "ט"ו בשבט, הוא הזדמנות נפלאה לחגוג את הטבע הירוק של ארצנו הקטנה והיפה. טוב לראות את תצלומי המשפחות – כל משפחה וכל תמונה מתחברת כפסיפס לתמונה אחת גדולה, למשפחה אחת מלוכדת, לסיפור שלם, סיפורה של העיר נשר. כך הלכה למעשה, נשר נגלית לעין. עיריית נשר שמה לעצמה מטרה: להנחיל את המורשת המפוארת של העיר, ולשמרה למען הדורות הבאים. אני שמח, שבמשמרת שלי, ולראשונה מזה שנים, הוגדרה מדיניות לשימור מורשת העיר והוקצו משאבים נכבדים לשם כך. אני מאחל לכולכם ט"ו בשבט שמח, וכמו הכותרת של הערב הזה: כולנו קהילה אחת, כולנו נטועים בנשר".

 

צילום: עיריית נשר

 

עדי ישראלי:
Related Post