X

לראשונה בצפת: הציבור יוכל להינות מארוחות שישי כשרות

במשך שנים נאלצו הנופשים בבירת הגליל להתבסס על קייטרינג או לנסוע מחוץ לצפת על מנת לסעוד בערב שבת. כעת, במסעדת סומאק (SUMAC) החדשה מציעים ארוחה כשרה- לאורחי המלון וגם לאורחים מבחוץ, גם בערב שבת!

לפני כחודש ימים נפתחה מסעדת סומאק (SUMAC) ביסטרו גלילי בסמוך למלון וילה גליליי שבהר כנען בצפת, אזור רווי צימרים, מלונות ווילות אירוח. המסעדה מציעה תפריט עשיר בהובלת השף גדי אולשנסקי וביעוץ קולינארי של שף דניאל שליט. כעת, על פי המתווה שאושר מול המועצה  הדתית, המסעדה תוכל לקבל אורחים מבחוץ, לארוחת שישי במסעדה. על פי הסיכום, נופשים שיבקרו בצפת או תושבי העיר המעוניינים לסעוד בערב שבת בסומאק, יוכלו להזמין מקום ולשלם מבעוד מועד ולהגיע לארוחת ערב שבת מפנקת, בדומה לזו שיהנו ממנה אורחי המלון, במסעדת סומאק על בסיס 'תפריט שישי' בבופה.

שף דניאל שליט
צילומים: וילה גליליי

המסעדה החדשה הוקמה ביעוץ קולינארי ובניית תפריט על ידי השף דניאל שליט, בעל למעלה מ 20 שנות עשייה קולינרית במסעדות בארץ ובעולם ובוגר תוכנית הטלוויזיה "משחקי השף" ובהובלת שף המסעדה גדי אולשנסקי הנחשב לאחד השפים המוערכים והמובילים בצפון.

במסעדה שהינה בעלת תעודת כשרות, מתבססים על תוצרת גלילית משובחת לרבות שמן זית גלילי, טחינה משובחת תוצרת הגליל על בסיס סומסום מקומי, עשבי טיבול, חיטה פריקה (חיטה ירוקה מעושנת-מאפיין של הגליל) וכדומה.

להזמנת מקום באמצע שבוע ולארוחות שישי: 04-6999563

זהבה הופמן:
Related Post