X

לראשונה בעולם: משחק קטאן ג'וניור

קטאן, משחק האסטרטגיה מהמצליחים בעולם יוצא בגרסה לצעירים, הכוללת את מיטב מרכיבי האקשן של המשחק, בהתאמה לגילאי 6 ומעלה.

עלילת המשחק מתרחשת באזור של איים טרופיים, המספקים למשתתפים עצים, אננס, זהב ומשאבים נוספים, בהתאם להטלת הקובייה. כל שחקן מקבל שתי מאורות פיראטים, מהן הוא מפליג לאיים הסמוכים בעזרת ספינות, כשמטרתו לבנות מאורות פיראטים חדשות ולהרחיב את שליטתו בשטח.

קרדיט צילום: לפזית מורי 2design

כל מאורה נוספת שנבנית, מאפשרת לו לזכות במשאבים רבים יותר, שישמשו להשטת ספינות נוספות, בניית מאורות נוספות וגם כדי להודות לקוקו, התוכי האדיב, על עזרתו. בדומה לגרסת המשחק למבוגרים, ניתן להחליף משאבים עם הקופה או עם שחקנים אחרים, לפי הרצון והצורך. השחקן/ית הראשונ/ה שיקימו 7 מאורות פיראטים – ינצחו במשחק.

קטאן ג'וניור מיועד ל- 2-4 שחקנים בגילאי 6 ומעלה, כאשר גם בני חמש ימצאו בו עניין רב. מדובר במשחק מרתק, שמפתח חשיבה אסטרטגית, יצירתיות מחשבתית ויכולת מו"מ עם שחקנים אחרים.

מחיר: 189.90 ₪, להשיג בנקודות המכירה המובחרות.

"הפופולריות של משחקי קופסא איכותיים רק הולך ועולה, במקביל לעליית הדיגיטל, ובהיקפים שלפעמים מפתיעים גם אותנו", כך לדברי שושנה טלר, מבעלי חברת הקוביה משחקים, המתמחה ביבוא ושיווק משחקי לוח, אסטרטגיה, קלפים ומשחקי תפקידים.

"גברים ונשים, חיילים, סטודנטים ומבוגרים משחקים בכל הארץ ומקיימים בעצמם טורנירים. בשנתיים האחרונות התחלנו מסורת של אירועי משחקי קטאן המוניים, בהם לקחו חלק עד כה אלפי אנשים, כולל אליפות הארץ, שהזוכים בה נשלחו על ידינו לייצג את ישראל בתחרות העולמית של המשחק. בבתים רבים מכורים למשחק, שרצו להכניס לעניינים את הדור הצעיר, והדרישה לגרסה ייעודית עבורם הגיעה מהשטח. לכן החלטנו להשיק בארץ את הגרסה לצעירים".

"המתיישבים של קטאן", שחגג זה מכבר עשור לגרסתו העברית, נחשב למשחק פורץ דרך בתחום משחקי הקופסא, והוא זכה וזוכה בפרסים בכל העולם. בנוסף לגרסתו הבסיסית המקורית, יש לו גרסאות תוכן שונות והרחבות, המאפשרות להעלות את מספר המשתתפים בכל משחק, ולהוסיף אפשרויות משחק חדשות."זוהי הזדמנות פז למשחק משפחתי, שגדלים איתו", מסכמת טלר, "שמספק שעות רבות של זמן איכות".

עדי ישראלי:
Related Post