X

לפתיחת שנה"ל: מותג שעוני האופנה לבני נוער FILA

לכבוד החזרה לבית הספר, מותג שעוני האופנה והספורט האיטלקי FILA בישראל, מרשת אימפרס יוצא בקולקציית שעונים מגוונת ומאופיינת כאופנת ספורט לצעירים. הקולקציה בנויה משעוני יוניסקס ומותאמת לבני נוער בני 12 ומעלה.

עיצוב השעונים של FILA מתכתב עם ליין הבגדים של המותג האופנתי, המתאפיין במראה טרנדי, בועט ולא מתנצל ומתחבר לקאמבק הסוער של טרנד הלוגואים, אשר נמצא בימים אלו בשיאו. עם תחייתה של אופנת הניינטיז שבה לוגואים של בתי אופנה גדולים הפכו שוב להיות רלוונטיים.

לדברי יונתן וינר, מנהל השיווק של המותג FILA בקבוצת רולטיים: "FILA נחשב לאחד המותגים הנחשקים בעולם האופנה וכאייקון  מוכר ואהוד על צעירים ושכבות רבות של הציבור.  השעונים הינם חלק אינטגרלי מהמראה והאווירה אותם משדר המותג. חברת רולטיים זיהתה את הפוטנציאל של ולקחה על עצמה את ההזדמנות להצעיד אותו קדימה ולהביא לצרכן הישראלי  את קו השעונים האופנתי, כשהלמה לקולקציית האופנה שלו."

המסורת האיכותית והחדשנית של המותג FILA, החלה עוד בשנת 1911 למרגלות הרי האלפים האיטלקיים. תשוקה לספורט ולסגנון חיים מניעה את המותג לספק זהות שונה בשילוב אלגנטיות ועיצוב אופנה מתקדם. בהשראת המורשת האיטלקית, השם האייקוני FILA נמצא על שעוני היד בעיצוב טרדני וחדשני. שעוני המותג מספקים מראה ייחודי המושך את הדור הצעיר המחפש עיצוב שמשקף אורח חיים ספורטיבי ונינוח. 

השעונים משווקים בלעדית ברשת חנויות אימפרס ברחבי הארץ ובאתר האון ליין של אימפרס.

מחיר השעונים נע החל מ –  195 ₪ ועד ל 600 ₪.   

עדי ישראלי:
Related Post