X

למרות המצב הביטחוני: רשת SCOOP מתרחבת בצפון ופותחת חנות דגל בנהריה בהשקעה של 1 מיליון ₪

למרות המצב הבטחוני בצפון הארץ רשת SCOOP   בחרה לפתוח את סניף הדגל שלה בקונספט החדש בקניון ארנה שבנהריה, בהשקעה הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪.  זהו הסניף השני של רשת SCOOP בנהריה, המצטרף לסניף ב'קניון הצפון', בעיר.

סניף סקופ נהריה קניון ארנה צילום אסף לוי

הסניף בקונספט החדש משתרע על פני שטח של 170 מ"ר, בקומת  הכניסה בקניון,  שעוצב ע"י האדריכל מאיר שוכר כחנות בוטיק מודרנית ועדכנית הכולל עיצוב המגדיר את הסגנון  וסיפור המותג, . ומצליחה באופן יצרתי להעניק חווית קניה נעימה, נוחה ויעילה.  

החנות מעוצבת בסגנון אופנתי  ומציעה שלוש מחלקות  מתמחות: מחלקת נשים, גברים וילדים, כאשר כל מחלקה משלבת אקססוריז ומעוצבת בהתאם לקהל היעד, לדוגמא: מחלקת ילדים בצבעים צבעוניים ושמחים לצד פינות ישיבה נמוכות, וידידותיות.  במחלקת נשים קירות של אקססוריז כמו: משקפי שמש, תיקים, ארנקים, מזוודות ועוד.

לדברי רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP: "פתיחת סניף הדגל בנהריה הוא הבחירה שלנו לעודד עסקים לפתוח דווקא עכשיו בצפון הארץ, לחזק את התושבים ולהעסיק את מי שנישאר באיזור.  כחברה ישראלית כחול לבן, אני רואה בכך מחויבות ואף הזדמנות לתושבים לצאת, להתאוורר בקניות ושופינג ולא לוותר על עצמם גם בתקופה קשה זו."

עוד מוסיף אינסאז: "למרות שאנו רשת דיסקאונט הדוגלת במחירים נוחים ושווים לכל נפש,  החלטנו להעניק לתושבי נהריה והצפון מבצעים מיוחדים שיערכו למשך חודש ימים לרגל הפתיחה".   

לרגל פתיחת החנות תצא  SCOOP בקניון ארנה נהריה  במבצעים, הנחות והטבות על הקולקצייה החדשה לקיץ 2024, בין היתר: 1 + 1 מתנה על הקולקציה החדשה.  

רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי עסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת  מונה  78 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה 700 עובדים.

זהבה הופמן:
Related Post